FANDOM

Zach
Zach Mitchell
Seria: LEGO Jurassic World
Odmiany: 1
Akcesoria: włosy

Zach - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Jurassic World. Przedstawia jednego z dwóch dziecięcych bohaterów filmu Jurassic World, starszego brata Graya. Pojawiła się w 2015 r. Stanowi część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grach wideo LEGO.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma czarne nogi, szary korpus i ramiona oraz cielistą głowę i dłonie. Na nogach nie ma żadnych nadruków. Obrazek na tułowiu przedstawia rozpiętą bluzę z kieszeniami i troczkami oraz wiśniowy t-shirt. Na twarz ludzika składają się: czarne brwi, czarne oczy z białą plamką każde, uśmiechniętych ust (lewy koniuszek jest nieco wyżej) i dwóch jasnobrązowych linii zmarszczek - na brodzie i obok lewego kącika ust. Włosy mają kolor ciemnobrązowy.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75919 Indominus Rex na wolności 2015 r. Tak 1

Postać Edytuj

Zach Mitchell
Zach Mitchell LJW 1
Seria: LEGO Jurassic World, LEGO Dimensions
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Jurassic World Edytuj

Jest jedną z grywalnych postaci w LEGO Jurassic World. Ma dwie wersje wyglądu. Pierwsza jest taka jak fizyczna minifigurka. Druga ma nie ma na sonie szarej bluzy, tylko sam wisniowy t-shirt i jest poryta plamami błota. Na prawym policzku ma ranę. Obie wersje są wyposażone w klucz i pochodnię zrobioną z kości. Może naprawiać sprzęt i rozjaśniać ciemne miejsca.

LEGO Dimensions Edytuj

Występuje również w grze LEGO Dimensions.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno w grze LEGO Jurassic World jak i LEGO Dimensions głosu Zachowi Mitchellowi użyczył Nick Robinson , który wcielił się w tą postać w filmie Jurassic World.
p • d • eMinifigurki z serii Jurassic World
Claire DearingDr WuEli MillsFranklin WebbGrayGunnar EversolKen WheatleyMaisie LockwoodOwen GradyPilotSimon MasraniTropicielkaVic HoskinsZachZia Rodriguez