KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

Wszechwiedzący z góry - tata Finna. Był AFOLem, który stworzył z klocków LEGO wspaniałe makiety Klocburga, Starego Zachodu i Śródzelandii. Z powodu niechęci do wprowadzania zmian w swoich dziełach przez syna, stał się dla chłopca inspiracją do wymyślenia postaci złego Lorda Biznesa. Jego rolę zagrał amerykański aktor Will Ferrell, a w polskiej wersji językowej głosu użyczył mu Wojciech Paszkowski.

Charakterystyka[]

Tata Finna był mężczyzną w średnim wieku. Posiadał dość bogatą wyobraźnię, z klocków potrafił budować zapierające dech w piersiach modele. Były one jednak bardziej odwzorowaniem rzeczywistości niż niczym nieskrępowaną twórczością, jak np. figurka Stalowobrodego w wykonaniu jego syna. Był jednak też bezkompromisowy, wszystko (przynjamniej w temacie klocków) miało być tak jak on tego chciał.

Biografia[]

Pewnego razu Finn zaczął bawić się makietami swojego ojca. W trakcie zabawy przestawiał minifigurki i przebudowywał modele. W ten sposób powstały m. in. Śmieciozgryzarka, figurka Stalowobrodego i statek kosmiczny Benka. Kiedy "Wszechwiedzący z góry" odkrył co się stało, strasznie się zdenerwował na syna. Kiedy zaczął wszystko przywracać do poprzedniej wersji, wpadł na pomysł posklejania klocków, aby nikt nigdy już nie mógł zniszczyć jego idealnych modeli. Wszystko to co robił miało przełożenie na LEGO świat, w którym Lord Biznes z pomocą Mikro Szefów i Kropleja rozpoczął wszystko sklejać. Kiedy Emmet tłumaczył Biznesowi, że tak nie wolno, w tym samym czasie w naszym świecie na ten sam temat Finn rozmawiał ze swoim tatą. Po wysłuchaniu jego argumentów "Wszechwiedzący z góry" zrozumiał, że jego syn ma rację i pozwolił mu się bawić jego klockami LEGO.

Advertisement