KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

Wonder Woman - minifigurka i minilaleczka przedstawiająca inspirowaną mitologią starożytnej Grecji superbohaterkę z komiksów wydawnictwa DC Comics i filmów na nich opartych. Wchodzi w skład niektórych zestawów z serii klocków LEGO Super Heroes (podserie DC Comics Super Heroes i Mighty Micros) i DC Super Hero Girls. W formie animowanej minifigurki występuje w grach i filmach LEGO, w tym LEGO Przygoda.

Minifigurka[]

Minifigurka przedstawiająca Wonder Woman pojawiła się po raz pierwszy w 2012 r.

Opis[]

Wersja z zestawu 76070[]

Minifigurka ma krótkie niebieskie nogi, czerwony korpus oraz cielite ręce i głowę. Nadruk na tułowiu przedstawia odsłonietą skórę na dekolcie, matowozłoty symbol Wonder Woman i matowozłoty, szeroki pas. Kolorem ciemnoczerwonym zaznaczona jest także kobieca talia. Na głowie nadrukowane są czarne brwi, czarne oczy z białymi kropkami błysku w nich i otoczone białymi polami oraz położone ukośnie, uśmiechniete usta z widocznymi zębami i górną wargą pomalowaną na ciemnoczerwono. Ludzika wieńczą długie czarne włosy ze złotym diademem z czerwoną gwiazdą.

Galeria wariantów[]

Zestawy, w których występuje[]

DC Comics Super Heroes[]

  • 76026 Głodny Grodd
  • 76046 Bitwa powietrzna
  • 76075 Bitwa wojowniczki Wonder Woman
  • 76087 Atak powietrzny Batmobila
  • 76097 Starcie z mechem Lexa Luthora

Mighty Micros[]

76070.jpg 76070 Wonder Woman kontra Doomsday 2017 r. Tak Wersja z zestawu 76070 1

Minilaleczka[]

Minilaleczka przedstawiająca Wonder Woman pojawiła się po raz pierwszy w 2017 r. Posiada dwa warianty wyglądu. Stanowią one część dwóch zestawów.

Opis[]

Wersja z zestawu 41235[]

Minilaleczka ma niebieskie nogi z namalowanymi czerwonymi, wysokimi butami i białymi gwiazdkami na bokach. Korpus jest czerwony z cielistymi rękami. Obrazki na tej części przedstawiają kawałek cielistej skóry, żółtą ozdobę w formie stylizowanych dwóch, zachodzących na siebie liter W, czarne pionowe linie i żółty pasek na dole. Ręcę na samej górze są czerwone, a powyżej nadgarsktów mają namalowane srebrne bransolety. Głowa jest koloru cielistego i posiada namalowane: czarne brwi, czarne rzęsy, oczy o białych białkach, niebieskich tęczówkach, czarnych źrenicach i białych plamkach błysku w nich oraz usmiechnięte usta z wargami uszminkowanymi na czerwono. Włosy są czarne, długie i z przodu posiadają żółty diadem z czerwoną gwiazdą na środku.

Wersja z zestawu 41239[]

Druga odmiana minilaleczki Wonder Woman posiada ciemnoniebieskie nogi z nadrukiem czerwonych, wysokich butów, które na górze ozdobione są złotymi litaremai WW nachodzącymi na siebie. Korpus jest czerwony i tak samo jak nogi przyozdobiony złotym symbolem Wonder Woman. Ręce trochę za łokcie są ciemnoniebieskie, później są srebrne, a dłonie są czerwone. Głowa jest taka sama jak w pierwszej wersji. Tak samo włosy, z tą tylko różnicą, że diadem jest złoty.

Galeria wariantów[]

Zestawy, w których występuje[]

41235 Pokój Wonder Woman 2017 r. Tak Wersja z zestawu 41235 1
41239 Mroczny Pałac Eclipso 2017 r. Tak Wersja z zestawu 41239 1

Postać[]

Gry, w których występuje[]

Filmy, w których występuje[]

LEGO Przygoda[]

W filmie LEGO Przygoda Wonder Woman jest jedną z Architektów. Brała udział w spotkaniu w Chmurokukułkowie. W trakcie ataku sił Lorda BIznesa jej statek został zniszczony, a ona sama pojmana i wraz z wieloma innymi Architektami uwięziona w Zbiorniku Myśli.

p • d • eMinifigurki z podserii DC Comics
AquamanBaneBatgirlBatmanBeast BoyBizarroBlue BeetleBrainiacCheetahCyborgCzarna MantaCzłowiek-ZagadkaDarkseidDeadshotDeathstrokeDoomsdayDwie TwarzeFirestormFlashGoryl GroddGreen ArrowHarley QuinnHawkmanJokerKapitan BoomerangKapitan ColdKatanaKiller CrocKiller FrostKiller MothKobieta-KotLex LuthorLoboLois LaneMr. FreezeNightwingParademonPingwinRed HoodReverse FlashRobinSinestroStarfireSteppenwolfSteve TrevorStrach na WróbleStrażnik AtlantydySupergirlSupermanTrujący BluszczWonder WomanZbir JokeraZbir LexcorpZielona Latarnia

Advertisement