FANDOM

Wieprzu
Wieprzu
Seria: Overwatch
Odmiany: 1
Akcesoria: szmelcownica, hak na łańcuchu

Wieprzu[1] - duża figurka pochodząca z serii klocków LEGO Overwatch przedstawiająca groźnego bandytę z gry Overwatch. Po raz pierwszy pojawiła się w 2019 r. Stanowi część jednego zestawu[1].

Opis Edytuj

Figurkę buduje się z jedenastu elementów. Przedstawia wielkiego, zamaskowanego mężczyznę z wydatnym brzuchem. Tors i ręce są koloru cielistego, nogi piaskowozielone, stopy czarne, a głowa jest czarno-biała. Na brzuchu nadrukowany jest tatuaż przedstawiający świński łeb na tle silników motocyklowych i płomieni i anglojęzyczny napis WILD HOG POWER. Nad brzuchem znajduje się wymodelowana kamizelka koloru czarnego z namalowanymi pomarańczowymi znaczkami i szarymi sprzączkami i kolcami na prawym barku. Nogi mają wymodelowane sprzączki i pasy. Na klamrze pasa znajduje się napis GREATER AUSTRALIA ROADR8GE. Na prawym kolanie jest czarny ochraniacz ze srebrną czaszką. Prawe ramię ma wymodelowane ochraniacze na barku, łokciu i nadgarstku. Pierwsze dwa są koloru żółtego, ostatni jest czarny. Głowa, którą można odczepić od reszty figurki, jest standardową głową minifigurki, na którą nałożona jest wymodelowana czarna maska przeciwgazowa zakrywająca twarz i połączone z nią białe włosy spięte w ogonek. Akcesoriami figurki jest pistolet zwany w grze szmelcownicą i specjalny hak na łańcuchu.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75977 Wieprzu i Złomiarz[1] 2019 r. Tak 1

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Katalog LEGO styczeń-czerwiec 2020, s.96.
p • d • eFigurki z serii Overwatch
Członek Klanu ShimadaD.VaFaraGenjiHammondHanzoŁaskaMcCreeReinhardtSmugaTrupia WdowaWieprzuWinstonZłomiarzŻniwiarzŻołnierz-76