FANDOM

Vic Hoskins
Vic Hoskins
Seria: LEGO Jurassic World
Odmiany: 1
Akcesoria: włosy, walizka

Vic Hoskins - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Jurassic World. Przedstawia chciwego szefa ochrony parku Jurassic World - główny ludzki czarny charakter filmu Jurassic World. Pojawiła się w 2015 r. Stanowi część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grze LEGO Jurassic World.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma czarne nogi, korpus i ramiona w kolorze khaki oraz cielistą głowę i obie dłonie. Obrazek na tułowiu przedstawia koszulę z dwoma kieszeniami i kaburę na paskach. Twarz posiada czarne brwi, czarne oczy z białą plamką każde i z malutkimi rzęsami, szare wąsy i bródkę oraz proste usta. Na głowie ma szare, zaczesane do góry włosy.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75918 Tropiciel Tyranozaura 2015 r. Tak 1

Postać Edytuj

Vic Hoskins
Vic Hoskins LJW
Zawód/zajęcie: Szef ochrony
Seria: LEGO Jurassic World
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Jurassic World Edytuj

Jest jedną z grywalnych postaci w LEGO Jurassic World. Wygląda tak samo jak fizyczny ludzik. Jego bronią jest nóż. Potrafi korzystać z panelów InGenu i Jurassic Worldu oraz ciąć pnącza LEGO.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze LEGO Jurassic World głosu Vicowi Hoskinsowi użyczył Vincent D'Onofrio, aktor który wcielił się w tą postać w filmie Jurassic World.
  • Z racji tego, że głównym adresatem gry są dzieci Vic nie zostaje zabity przez welociraptora jak w filmie, lecz dinozaur zamienia jego dłonie na szczypce kraba, a nogi na ogon syreny.
p • d • eMinifigurki z serii Jurassic World
Claire DearingDr WuEli MillsFranklin WebbGrayGunnar EversolKen WheatleyMaisie LockwoodOwen GradyPilotSimon MasraniTropicielkaVic HoskinsZachZia Rodriguez