Ucieczka dinozaura - gra internetowa LEGO związana z serią klocków LEGO Jurassic World. Zadaniem gracza jest przedostanie się drapieżnym dinozaurem z jednego końca wyspy na drugi. Tym co napędza gada jest szał. W trakcie bardzo szybkiego biegu jego poziom ciągle spada, a kiedy osiągnie poziom zerowy następuje koniec gry - dinozaur zostaje złapany. Sposobem na zasilanie szału jest rozbijanie jaszczurem różnych napotkanych obiektów z klocków LEGO - ogrodzeń, roślin i słupów. Aby utrudnić graczowi zadanie niektóre płoty są podłączone do wysokiego napięcia, drogi blokują ludziki i pojazdy rażące prądem, sidła porażające również prądem, wzniesienia terenu oraz rozwidlająca się droga. Kopnięcie prądem powoduje spowolnienie dinozaura i co za tym idzie zmniejszenie szans na dotarcie do kolejnego źródła porcji szału.

Oprócz obiektów do demolowania i przeszkód po drodze można zbierać również okrągłe klocki LEGO 1x1 i fragmenty DNA. Klocki po przegranej służą do wzmacniania szybkości i wytrzymałości gada. Kawałki DNA - po trzy na każdym z czterech etapów planszy - odblokowują głowy, cielska i nogi różnych gatunków dinozaurów. Można z nich złożyć albo konkretnego jaszczura, np. Indominusa Rexa, lub stworzyć coś własnego.

Trasa podzielona jest na cztery odcinki. Dotarcie do końca etapu nie powoduje, że po złapaniu wystartujemy w tym miejscu, lecz każdorazowo grę trzeba rozpoczynać na początku poziomu.

Galeria Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.