KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

The LEGO Ninjago Movie - Gra Wideo - przygodowa gra akcji oparta na fabule filmu LEGO Ninjago: Film. Jej światowa premiera miała miejsce 22 września 2017 r. w USA, polska natomiast 13 października 2017 r.[1] Grę wyprodukowało studio Traveller's Tales[1], wydało Warner Bros. Interactive Entertaiment[1] (w Polsce Cenega S.A.[1]). Jest dostępna na platformy: Windows, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch[1]. Wersja językowa angielska i polska.

Zarys fabuły[]

Zły Lord Garmadon wraz z Armią Rekinów zaatakował Ninjago City. Do jego obrony ruszają Ninja: Nya, Kai, Jay, Zane, Lloyd oraz Cole, a także ich mistrz Wu.

Rozgrywka[]

Rozgrywka The LEGO Ninjago Movie - Gra Wideo niczym się nie różni od innych produkcji studia Traveller's Tales i firmy LEGO. Gra podzielona jest na dwa tryby: fabularny i dowolny. W tym pierwszym gracz musi walczyć z przeciwnikami i rozwiązywać proste zadania za pomocą określonych postaci. W trybie dowolnym na tym samym poziomie może korzystać z odblokowanych wcześniej postaci i wten sposób docierać do miejsc i obiektów nieosiągalnych w podstawowej rozgrywce, a to zewzgledu na to, że różne postaci posiadają różne zdolności.

Gra podzielona jest na osiem poziomów, z których każdy posiada swoje Dojo, w którym można szkolić się w walce oraz pojedynkować z coraz trudniejszymi przeciwnikami.

W grę The LEGO Ninjago Movie - Gra Wideo można grać zarówno w pojedynkę, jak i z trzema innymi osobami jednocześnie.

Postacie[]

Grywalne[]

Ilustracja Postać Umiejętności Poziom, od którego jest dostępna
Acronix
Cole
Jay
Kai
Krux
Lloyd
Lord Garmadon
Meduza
Mistrz Chen
Mistrz Wu
Morro
Nya
Zane

Przypisy[]

Advertisement