FANDOM

Stwór z bagien - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Monster Fighters. Przedstawia potwora żyjącego na bagnach Monsterlandu. Pojawiła się w 2012 r. jako część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z epizodycznych postaci pojawiających w filmie LEGO Przygoda.

Opis Edytuj

Minifigurka ma zielone nogi, korpus i ramiona oraz jasnozielony element łączący nogi, dłonie i głowę. Nadruk w okolicy kolan przedstawia jasnozielone łuski. Na udach jasnozielone wodorosty. Łuski są również na poziomej części elementu łączącego nogi. Nadruk na tułowiu jest wykonany po obu jego stronach. Z przodu są to: wodorosty na dole, skupiska łusek oraz kontury żeber i mięśni klatki piersiowej. Plecy mają namalowane: wodorosty na dole, skupiska łusek i zarys żeber, łopatek i kręgosłupa. Twarz posiada czarne, zrośnięte brwi, wielkie żółte oczy z czarnymi pionowymi źrenicami i z czerwonymi obwódkami, zielone linie zmarszczek pod oczami oraz półotwarte usta z białymi, ostrymi zębami i czerwonym językiem. Z tyłu głowy namalowanych jest kilka łusek. Uzupełnienie wyglądu ludzika stanowi maska z wielkimi otworami na oczy i trzema rybimi płetwami - po jednej z każdego boku i jedną na czubku.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9461 9461 Stwór z bagien 2012 r. Tak 1

Postać Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Stwór z bagien posiada skrzela, łuski i płetwy. Jest raczej agresywny. Z reguły czai się w głębinach. Jest świetnym pływakiem. Lubi nurkować, pluskać i grać w marco polo. Jego słabymi stronami są: sieci, błyszczące przynęty na ryby i spłukiwane toalety.

Filmy, w których występuje Edytuj

LEGO Przygoda Edytuj

W przeciwieństwie do swojej macierzystej serii, w filmie LEGO Przygoda był pozytywnym bohaterem, czyli Architektem. Brał udział w spotkaniu w Chmurokukułkowie. Wraz z innymi Architektami został schwytany przez Tajną Policję Lorda Biznesa i uwięziony w Zbiorniku Myśli. Po uwolnieniu dalej pomagał Architektom w powstrzymaniu Prezesa Biznesa.

Gry, w których występuje Edytuj

Jest postacią grywalną w LEGO Przygoda: Gra Wideo. Potrafi rzucać rybą i budować.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj