FANDOM

Slimer - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Ghostbusters. Przedstawia jednego z duchów z filmu Pogromcy Duchów (wersja z 1984 r.). Pojawiła się w 2016 r. W formie animowanego ludzika występuje również w grze LEGO Dimensions.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma specjalną formę, oddającą kształty filmowej postaci. Jest wykonana z przejrzystego zielonego plastiku. Ramiona są ruchome, dłonie nie, ale mogą trzymać te same akcesoria co inne ludziki. Z przodu figurki nadrukowane są żółte oczy z czarnymi źrenicami i konturami powiek oraz wielkie, otwarte usta z widocznymi różowymi, górnymi dziąsłami, żółtymi zębami i wielkim, różowym jęzorem. W lewym dolnym kąciku ust oraz po obu ich bokach namalowane są plamy żółtego śluzu.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75827 Posterunek straży pożarnej 2016 r. Tak 1

Postać Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Slimer jest jedną z postaci występujących w grze LEGO Dimensions. Jako postać będąca przeciwnikiem jest jednym z bossów poziomu rozgrywającego się w Nowym Jorku (razem z Gozerem i Stayem Puftem. Po odblokowaniu natomiast gracz może nim latać, rzucać kiełbaską-bumerangiem, pływać pod wodą, oświetlać ciemne miejsca, usuwać zagrożenia.