FANDOM

Simon Masrani
Simon Masrani
Seria: LEGO Jurassic World
Odmiany: 1

Simon Masrani - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Jurassic World. Przedstawia miliardera, który odkupił i odbudował Park Jurajski na wyspie Isla Nublar. Pojawiła się w 2015 r. Stanowi część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grach iLEGO Jurassic World i LEGO Dimensions.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma szare nogi, korpus i ramiona oraz jasnobrązową głowę i dłonie. Na nogach ma nadrukowane kieszenie na kolanach zapinane na zamki oraz od dolnej części ud w górę cienkie, pionowe, czarne linie blisko wewnętrznych krawędzi. Na tułowiu obrazki przedstawiają ciąg dalszy pionowych linii z nóg, do połowy rozsunięty zamek błyskawiczny, ukośne kieszenie na piersiach z zasuniętymi zamkami, paski na dole, górną część bladoróżowej koszuli z rozpiętym kołnierzykiem oraz kawałek jasnobrązowego ciała. Twarz składa się z czarnych brwi (z czego prawa jest uniesiona do góry), czarnych oczu z białą plamką każde, ust wykrzywionych w pewnym siebie uśmiechu z widocznymi zębami, kilkudniowego zarostu i linii zmarszczek pod oczami i na policzkach. Na głowie ludzik ma czarne włosy.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75915 Pojamanie Pterodonta 2015 r. Tak 1

Postać Edytuj

Simon Masrani
Simon Masrani LJW
Seria: LEGO Jurassic World i LEGO Dimensions
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Jurassic World Edytuj

Jest grywalną postacią w LEGO Jurassic World. Wygląda tak samo jak prawdziwa minifigurka. Jest wyposażony w skaner do odnajdywania użytecznych LEGO przedmiotów i w paralotnię by móc przelatywać nad przepaściami. Potrafi także obsługiwać panele InGenu.

LEGO Dimensions Edytuj

Występuje również w grze LEGO Dimensions. By nim grać trzeba kupić osobną figurkę z postaciami z filmu Jurassic World.

Ciekawostki Edytuj

  • W oryginalnej wersji językowej obu gier głosu Simonowi Masraniemu użyczył Irrfan Khan, który zagrał tą postać w filmie Jurassic World.
  • Z racji tego, że adresatem gry LEGO Jurassic World są głównie młodsze dzieci, Simon Masrani nie ginie w katastrofie śmigłowca, jak to miało miejsce w filmie.
p • d • eMinifigurki z serii Jurassic World
Claire DearingDr WuEli MillsFranklin WebbGrayGunnar EversolKen WheatleyMaisie LockwoodOwen GradyPilotSimon MasraniTropicielkaVic HoskinsZachZia Rodriguez