FANDOM

To jest opis pochodzący z {{{Source}}}. Nie należy go modyfikować.

{{{Description}}}

Sidorak
250px
{{{class}}}
Moce Szablon:Wht Posłuszeństwa
Narzędzia Wyrzutnia Rhotuka, Gromadzące Ostrze
Status Wskrzeszony
Lokalizacja Czerwona Gwiazda

Sidorak, członek destrukcyjnej i aroganckiej rasy, był królem Visoraków. Przewodził legionami pająko-podobnych kreatur z pasją, często wychodząc do walki ramię w ramię z swych oddziałów. Ten stosunek robienia tego samemu sprawił, że nie widział intryg Roodaki, które doprowadziły do jego śmierci z rąk Keetongu.

Życiorys Edytuj

  • Przed przybyciem do Metru Nui, Sidorak mieszkał na wyspie gdzie przebywali Krekka i Voporak (wówczas władca). Opuścił ją chcąc pozyskać sobie zaufanie innych, dążył do potęgi i likwidował tych, którzy się sprzeciwili. Zdradził przywódcę swego klanu na wyspie, który został zamieniony w Voporaka.
  • Najpierw Sidorak ruszył na Odinę, bardzo chciał zostać Mrocznym Łowcą, ale TSO, ze względu na jego charakter, odprawił go z niczym. Potem Sidorak spotkał Makutę, a ten zauważył w nim kandydata na doskonałego żołnierza.
  • Makuta mianował Sidoraka porucznikiem, wraz z Roodaką. Wkrótce potem stali się ulubieńcami.
  • Wkrótce potem przystał na pomysł Roodaki. Na jej prośbę, Makuta mianował go Władcą Hord Visoraków, z Roodaką jako wice-władcą. Jednak Sidorak nie czuł się pewnie na tym stanowisku i choć wciąż miał wiele okazji aby odnieść zwycięstwo, nie miał odwagi aby podjąć działania. Roodaka i Visoraki wyczuwały jego wachanie.
  • Gdy na Metru Nui przybyli Toa Metru, Visoraki ich złapały. Sidorak miał zamiar ich zrzucić z Koloseum, lecz Roodaka zamierzała posiąść ich moce do uwolnienia Makuty.
  • Na Bitwie o Metru Nui Sidorak i Roodaka chcieli obalić Keetongu. Sidorak użył promienia cieplnego by trafić Rahi, ale Roodaka była celniejsza i trafiła go. Gdy Keetongu spadł na ziemię, rozkruszył klif gdzie stali Sidorak i Roodaka. Sidorak chciał, żeby Roodaka dobiła stwora, ale odmówiła. Keetongu ocknął się i z całej siły uderzył Sidoraka zabijając go.

Zdolności i cechyEdytuj

Podstawowym życiem Sidoraka była jego imponująca siła. Sidorak również bardzo umiejętnie manipulował ludźmi, choć jego zbytnia pewność siebie opuściła jego podatność na oszustwa Roodaki.

Plik:Set Sidorak Rhotuka Launch.png

Sidorak potrafił wystrzelić Rhotuka Posłuszeństwa z swego miotacza, potężny krąg który zmuszał ofiarę do pójścia za przywództwem Sidoraka przez 24 godziny.

BronieEdytuj

Posiadał Gromadzące Ostrze na swej ręce, które mogłoby być użyte do wezwania Visoraków do siebie lub odpalić potężny strumień energii. Jednakże, dla skuteczności wymagał większej dokładności niż biedy Sidoraka, która mogłaby zapewnić.

Plik:Sidorak.PNG

Sidorak posiadał też Miotacz Rhotuka.

Informacje o zestawieEdytuj

Sidorak został wydany w 2005 jako jeden z zestawów Tytana. Zestaw zawierał 211 części. Biegi na ramionach pozwalały kołysać jego rękami. Jego gromadzące ostrze może przejść z pozycji nieaktywnej do aktywnej, a pazur trzymał srebrny krąg Rhotuka do czasu, gdy jeden pazur uwolni przyczepność i odpali krąg. Mógł być połączony z Keetongu by stworzyć Sentrakha, lub z Keetongu i Roodaką by stworzyć Voporaka.

W Stanach Zjednoczonych w sklepach Costco, Sidoraka można znaleźć w pakiecie wraz z Toa Norikiem.

CytatyEdytuj

{{{Description}}}

Plik:Sidorak.png

CiekawostkaEdytuj

  • Paul Dobson podkładał głos Sidorakowi w Sieci Mroku.
  • Teridax był mentorem Sidoraka.
  • Sidorak znał starożytny język, i potrafił powiedzieć kilka słów z niego.

PojawieniaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Szablon:BrotherhoodofMakutaNav Szablon:VisorakNav Szablon:SetsNav