FANDOM

Roboforcepodseria klocków LEGO Kosmos z roku 1997, której bohaterami byli operatorzy wielkich robotów. Ze względu na to, że jej zestawy były prezentowane tylko w katalogach w Stanach Zjednoczonych, podseria ta prawdopodobnie nie była dostępna w Europie.

Opis Edytuj

2153

Zestaw 2153 Robo Stalker

Podseria składała się z czterech zestawów, z których każdy służył do budowy modelu dużego robota typu mech. Miały one ruchome ramiona i kółka pod stopami. Ich kolorystyka była czarno-szara z pomarańczowymi lub żółtozielonymi akcentami. Roboty z pomarańczowymi detalami miały humanoidalny kształt i były wyposażone w piły do wydobywania ze skał płytek (płaskich klocków 2x1 z nadrukami) "zasilających" mechy. Modele pomarańczowych robotów miały też odczepianą głowę, która zmieniała się w ten sposób w nieduży statek latający. Mechy z żółtozielonymi akcentami miały bardziej groźny wygląd, jeden z nich (2152 Robo Raptor) miał kształt drapieżnego dinozaura. Nie miały one odpinanych głów, za to w zestawie 2154 Robo Master był osobny model statku latającego.

Minifigurki, tak samo jak roboty, miały czarno-szarą kolorystykę z pomarańczowymi lub żółtozielonymi detalami. Na ich korpusach nadrukowane były linie przypominające układ scalony i napis ROBO. Głowy miały twarze znane z wcześniejszych podserii: ludzik z pomarańczowymi detalami miał buzię jednej z minifigurek z Aquanauts, a z żółtozielonymi z Unitron.

Lista zestawów Edytuj

Ilustracja Numer i nazwa Wprowadzony do sprzedaży w Dostępny w Polsce
2151 Robo Raider 1997 r. Nie
2152 Robo Raptor 1997 r. Nie
2153 2153 Robo Stalker 1997 r. Nie
2154 Robo Master 1997 r. Nie

Zobacz też Edytuj