FANDOM

Renfield - minifigurka i postać z serii klocków LEGO Monster Fighters; zombie, szofer Lorda Wampira.

Minifigurka Edytuj

Minifigurka Renfielda pojawiła się w 2012 r. Wchodzi w skład czterech zestawów. Posiada jeden wariant wyglądu.

Opis Edytuj

Ludzik ma granatowe nogi, korpus i ramiona, szarą lewą dłoń i głowę oraz brązową prawą dłoń. Na udach namalowane są rozdarcia spodni. Z przodu tułowia nadrukowane są kontury kurtki uniformu szofera z jasnymi guzikami. Ubranie to jest podarte i pobrudzone, zarówno z przodu jak i na plecach. Buzia składa się z czarnych, zmarszczonych brwi, bladożółtych oczu z czarnymi obwódkami, ciemnoszarych plam wokół oczu, ciemnoszarych linii na policzkach i lewej skroni oraz otwartych czarnych ust z widocznymi zielonymi, zepsutymi zębami (na dole brak jednego). Czapka jaką nosi minifigurka ma kolor czarny.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9464 9464 Karawan wampirów 2012 r. Tak 1
9465 9465 Zombie 2012 r. Tak 1
30200 Pojazd Zombie 2012 r. Tak 1
40076 40076 Zombie Car 2012 r. Tak 1

Postać Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Renfield był najwierniejszym spośród wszystkich sług Lorda Wampira. Odznaczał się pracowitością i gotowością do wykonania każdego, nawet najbardziej niebezpiecznego życzenia swego pana. W czasie wolnym lubił długie spacery po cmentarzu, próbować trucizny i wykonywać dodatkowe prace domowe. Jego słabością były naklejki złote gwiazdki.