FANDOM

Raymond Stantz - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Ideas i Ghostbusters. Przedstawia jednego z głównych bohaterów filmu Pogromcy Duchów (wersja z 1984 r.), członka zespołu zagranego przez Dan Aykroyd. Poraz pierwszy pojawiła się w 2014 r. w zestawie stworzonym w ramach serii LEGO Ideas. Drugi raz stanowiła część zestawu w 2016 r. W formie animowanego ludzika występuje również w grze LEGO Dimensions.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Wersja pierwsza Edytuj

Pierwsza wersja minifigurki pochodzi z 2014 r. Ma ona beżowe nogi, korpus i ramiona, czarne dłonie i cielistą głowę z nałożonymi ciemnobrązowymi włosami. Nadruki na tułowiu przedstawiają paski, szelki od plecaka, kieszenie, zamek i czarną tabliczkę na lewej piersi z czerwonymi inicjałami R.S. Głowa posiada dwie twarze: uśmiechniętą i przestraszoną. Obie posiadają brwi, oczy i usta, przy czym w pierwszej minie są one wykrzywione w uśmiech i widać w nich zęby, a w drugiej mają odwrotny kształt, są otwarte, a wnętrze ich jest całe czarne. Przestraszona buzia ma też nieco inaczej namalowane brwi.

Wersja druga Edytuj

Odmiana z 2016 r. różni się jedynie tym, że dodatkowo na ramionach ma nadruki - na lewym kieszeń, na prawym logo Pogromców Duchów.

Galeria Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

21108 Ghostbusters Ecto-1 2014 r. Tak Pierwsza 1
75827 Posterunek straży pożarnej 2016 r. Druga Tak 1

Postać Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Raymond Stantz jest jedną z grywalnych postaci w grze LEGO Dimensions. Wygląda tak jak prawdziwa minifigurka. Można nim blokować duchy, przechodzić niebezpieczne miejsca oraz wysadzać złote elementy LEGO.

Ciekawostki Edytuj

  • W dubbingu postaci wykorzystano archiwalne nagrania z prawdziwym głosem Dana Aykroyda - aktora, który grał Raymonda Stantza - z filmu Pogromcy Duchów.

p • d • eMinifigurki z serii Ideas
Barney RubbleBetty RubbleCreeperDoc BrownEgon SpenglerFred FlintstoneGeorge HarrisonJohn LennonJunichiro KawaguchiMae JemisonMargaret HamiltonMarty McFlyNancy Grace RomanPaul McCartneyPeter VenkmanRaymond StantzRingo StarrSally RideSteveWilma FlintstoneWinston Zeddemore