FANDOM

Pirat świnka - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Angry Birds. Pojawiła się w 2016 r. Stanowi część jednego zestawu.

Opis Edytuj

Minifigurka ma specjalny kształt, odwzorowujący filmową postać. Nie można podzielić jej na kilka części jak zwyłego ludzika LEGO. Praktycznie cała jest koloru żółtozielonego, wyjątkiem są lewa dłoń i hak w miejscu prawej dłoni, które to elementy są czarne. Figurka ma dwie krótkie nogi z wypukłymi ratkami. Większą część środkowej części ludzika zajmuje namalowana otwarta buzia z dwoma białymi zębami dolnymi i trzema górnymi (jeden z nich jest złoty) na czarnym tle wnętrza ust. Nad tym obrazkiem wystaje świński ryj z dwoma dziórkami w nim. Z jego prawej strony nadrukowane jest oko z czarną obwódką, białą gałką, czarną źrenicą i białą plamką błysku. Nad nim jest czarna brew. Z lewej strony ryja namalowana jest czarna brew i czarna przepaska na oko. Na samym szczycie figurki wystają kołeczek do przypięcia kapelusza i dwoje uszu po lewej stronie. Z przodu kapelusza nadrukowane są białą farbą skrzyżowane widelec i nóż, a nad nimi świński ryj.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75825 75825 Statek piracki świnek 2016 r. Tak 1

Ciekawostki Edytuj

  • Na zdjęciach przedstawiających figurkę jeszcze przed ostateczną wersją, miała ona szary a nie czarny hak.