FANDOM

Peter Venkman - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Ideas i Ghostbusters. Przedstawia jednego z głównych bohaterów filmu Pogromcy Duchów (wersja z 1984 r.), członka zespołu zagranego przez Billa Murraya. Poraz pierwszy pojawiła się w 2014 r. w zestawie stworzonym w ramach serii LEGO Ideas. Drugi raz stanowiła część zestawu w 2016 r. W formie animowanego ludzika występuje również w grze LEGO Dimensions.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Wersja pierwsza Edytuj

Pierwsza wersja minifigurki pochodzi z 2014 r. Ma ona beżowe nogi, korpus i ramiona, czarne dłonie i cielistą głowę z nałożonymi brązowymi włosami. Nadruki na tułowiu przedstawiają paski, szelki od plecaka, kieszenie, zamek i czarną tabliczkę na lewej piersi z czerwonymi inicjałami P.V. Twarz składa się z brwi, oczu, uśmiechnietych ust i linii zaznaczających policzki.

Wersja druga Edytuj

Odmiana z 2016 r. jest bardzo podobna do tej wyżej opisanej. Różnica polega na tym, że na korpusie domalowane są plamy jasnozielonego śluzu. Inna jest również mina - jest zdziwiona. Dodatkowo na ramionach są nadruki - na lewym kieszeń, na prawym logo Pogromców Duchów.

Zestawy, w których występuje Edytuj

21108 Ghostbusters Ecto-1 2014 r. Tak Pierwsza 1
75827 Posterunek straży pożarnej 2016 r. Druga Tak 1

Postać Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Peter Venkman jest jedną z grywalnych postaci w grze LEGO Dimensions. Wygląda tak jak prawdziwa minifigurka. Można nim blokować duchy, przechodzić niebezpieczne miejsca oraz wysadzać złote elementy LEGO. Może też korzystać z samochodu Ecto-1 i łapać duchy w pułapki.

Ciekawostki Edytuj

  • W dubbingu postaci wykorzystano archiwalne nagrania z prawdziwym głosem Billa Murraya - aktora, który grał Petera Venkmana - z filmu Pogromcy Duchów.

p • d • eMinifigurki z serii Ideas
Barney RubbleBetty RubbleCreeperDoc BrownEgon SpenglerFred FlintstoneGeorge HarrisonJohn LennonJunichiro KawaguchiMae JemisonMargaret HamiltonMarty McFlyNancy Grace RomanPaul McCartneyPeter VenkmanRaymond StantzRingo StarrSally RideSteveWilma FlintstoneWinston Zeddemore