FANDOM

Perła Przeznaczenia - latający statek służącym za bazę operacyjną Ninja. Przez pewien czas Lord Garmadon używał go w tym samym celu pod nazwą Czarny Okręt.

=HistoriaEdytuj

Pierwotnie statek ten należał do piratów. Podczas jednej z podróży okręt uderzył w brzeg Krainy Ninjago i zatonął.

Dwieście lat później Zane odnalazł wrak statku na Morzu Piasku i przyprowadził do niego resztę Ninja. Naprawili i usprawnili oni statek, dostosowując go do swoich potrzeb. Podczas ucieczki przed Pożeraczem Światów, wąż zniszczył dużą część statku, zmuszając Ninja do opuszczenia pojazdu i zostawienia jego pozostałości na pustyni.

Niedługo później Lord Garmadon odbudował statek za pomocą czterech Złotych Broni Spinjitzu, lekko zmieniając jego wygląd i nadając mu nazwę Czarny Okręt. Wraz z Wężonami używał go jako swojej siedziby. Później statek został chwilowo przejęty przez wskrzeszonych piratów, by znów stać się własnością Garmadona.

Po Wyścigu Wojowników okręt został przejęty przez Ninja, którzy przywrócili mu jego dawny wygląd i nazwę. Silniki rakietowe Perły Przeznaczenia zostały uszkodzona podczas ucieczki z Miasta Ninjago po ataku Kamiennej Armii, co zmusiło Ninja do płynięcia statkiem przez ocean. Podczas tej podróży silniki zostały naprawione przez doktora Juliena, którego spotkali Ninja. Ostatecznie, podczas walki z Mrocznym Władcą na Wyspie Ciemności statek został trafiony przez pocisk z Garmatronu, a następnie pozostawiony przez Ninja na wyspie.

Filmy, w których występowałaEdytujEdytuj

Zestawy, w których występowałaEdytuj