FANDOM

Owen Grady
Owen Grady
Seria: LEGO Jurassic World
Odmiany: 1
Akcesoria: włosy

Owen Grady - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Jurassic World. Przedstawia postać, która w filmie Jurassic World zajmowała się badaniem zachowywania się welociraptorów. Pojawiła się w 2015 r. Stanowi część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grach wideo LEGO.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma granatowe nogi, brązowy korpus, bladoniebieskie ramiona i cielistą głowę oraz dłonie. Na nogach namalowane są kieszenie dżinsowych spodni, brązowa pochwa na nóż i brązowy pasek do spodni. Obrazek na tułowiu przedstawia bladoniebieską koszulę i nałożoną na nią brązową kamizelkę z kilkoma kieszeniami. Jest tam też widoczny kawałek cielistego ciała. Na twarz ludzika składają się: czarne brwi, czarne oczy z białą plamką każde, kropeczek kilkudniowego zarostu i uśmiechniętych ust. Włosy mają kolor ciemnopomarańczowy.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75917 Szaleństwo Raptora 2015 r. Tak 1

Postać Edytuj

Owen Grady
Owen Grady LJW 1
Seria: LEGO Jurassic World, LEGO Dimensions
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Jurassic World Edytuj

Jest jedną z grywalnych postaci w LEGO Jurassic World. Ma trzy wersje wyglądu. Pierwsza jest prawie taka sama jak fizyczna minifigurka za wyjątkiem koloru włosów - są beżowe. Druga wygląda jak poprzednia tylko na ubraniu ma plamy błota, rozdarte spodnie i ranę na czole. W trzeciej wersji Owen ubrany jest w szare polo. Tą ostatnią odmianą można zagrać dopiero po ściągnięciu dodatku do gry. Wszystkie trzy są wyposażone w nóż. Potrafi kamuflować się aby uniknąć niebezpieczeństwa, grzebać w odchodach dinozaurów, wspinać się po ścianach z klocków LEGO i przedzierać się przez pnącza LEGO. W trybie podstawowym gry występuje na czterech z pięciu poziomach rozgrywających się w scenerii filmu Jurassic Wolrd. Brakuje go tylko na drugim.

LEGO Dimensions Edytuj

Występuje również w grze LEGO Dimensions. Wygląda tak jak pierwsza wersja w LEGO Jurassic World. Jego umiejętności są zbliżone do tych z LJW. Towarzyszy mu welociraptor.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno w grze LEGO Jurassic World jak i LEGO Dimensions głosu Owenowi Grady'emu użyczył Chris Pratt, który wcielił się w tą postać w filmie Jurassic World.
p • d • eMinifigurki z serii Jurassic World
Claire DearingDr WuEli MillsFranklin WebbGrayGunnar EversolKen WheatleyMaisie LockwoodOwen GradyPilotSimon MasraniTropicielkaVic HoskinsZachZia Rodriguez