FANDOM

W tym artykule znajdują się linki do nieistniejących jeszcze haseł. Jeśli możesz, zmień je w nowe artykuły.
Mumia
Seria: Adventurers
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Nemes, berło, sarkofag
Disambig
Ten artykuł dotyczy minifigurki z serii Adventurers. Zobacz też: inne minifigurki mumii w innych seriach.

Mumiaminifigurka pochodząca z pierwszej podserii Adventurers. Wyobrażała mumię faraona (w krajach zachodnich noszącego imię Hotep), która strzegła bezcennego czerwonego rubinu (i innych skarbów).

OpisEdytuj

Nogi, ręce i tułów minifigurki były całe czarne (z wyjątkiem czerwonych dłoni), pokryte z przodu kolorowymi nadrukami. Na nogach były to: ciemnozielona spódniczka oraz osiem szarych okręgów wyobrażających palce mumii (po cztery na przedzie każdej stopy). Natomiast na korpusie narysowany był ciemnoniebieski pancerz złożony z płytek i zawieszony na czerwonych szelkach oraz żółto-czerwony naszyjnik. Głowa minifigurki była jasnoszara i zawierała następujące narysowane elementy: uśmiechnięte i zaszyte usta, dwie dziurki nosa, czerwone, przymrużone oczy, uniesione brwi oraz zszyta rana na czole.

WystępowanieEdytuj

ZestawyEdytuj

GryEdytuj