FANDOM

McCree[1] - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Overwatch przedstawiająca postać rewolwerowca-łowcy nagród z gry Overwatch. Po raz pierwszy pojawiła się w 2019 r.[1] Stanowi część jednego zestawu[1].

Opis Edytuj

Minifigurka ma standardową budowę. Jej korpus, ręce i element łączący nogi są ciemnobrązowe, prawa dłoń jest beżowa, lewa dłoń szara, nogi pomarańczowe, a głowa ciemno cielista. Zarówno z przodu tułowia jak i z jego tyłu nadrukowany jest jasnobrązowy pancerz z niebieskimi, szarymi i czarnymi detalami. Na nogach namalowany jest brązowy pasek z pomarańczowo-żółtymi nabojami oraz srebrna płytka na lewym kolanie. Głowa ma nadrukowane ciemnobrązowe brwi, baki, wąsy i brodę, czarne oczy z białymi plamkami, usta w postaci czarnej kreski, czarne kropeczki zarostu na policzkach i ciemnopomarańczowe linie na policzkach i czole. Akcesoriami uzupełniającymi wygląd ludzika jest ciemnoczerwone ponczo zasłaniające lewą stronę ciała i, zamiennie, brązowy kowbojski kapelusz lub ciemnobrązowe włosy. Minifigurka ma też broń w postaci rewolweru.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75972 Dorado - pojedynek[1] 2019 r. Tak 1

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Katalog LEGO lipiec-grudzień 2019, s.98-99.
p • d • eFigurki z serii Overwatch
Członek Klanu ShimadaD.VaFaraGenjiHammondHanzoŁaskaMcCreeReinhardtSmugaTrupia WdowaWieprzuWinstonZłomiarzŻniwiarzŻołnierz-76