FANDOM

Lord Wampir, Hrabia Drakula[1] lub Zły Władca Wampirów[2] - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Monster Fighters. Przedstawia władcę wampirów, pragnącego przejąć władzę nad światem żywych. Pojawiła się w 2012 r. jako część dwóch zestawów.

Opis Edytuj

Minifigurka ma czarne nogi, korpus i ramiona oraz białe dłonie i głowę. Nadruk na przodzie tułowia przedstawia: marynarkę z dwoma złotymi guzikami, kieszonką z lewej strony, z której wystaje złoty kabłączek zegarka kieszonkowego ze złotym łańcuszkiem (tzw. dewizką); pod marynarką widać czerwoną kamizelkę, białą koszulę z żabotem oraz czerwone tasiemki pod szyją. Na udach namalowane są dolne fragmenty marynarki z korpusu, a na poziomej części elementu łączącego nogi dwie kieszenie tejże i złoty guzik. Głowa posiada dwie twarze. Pierwsza z nich ma czarne, groźnie zmarszczone brwi, z czego lewa jest krótsza, czerwone oczy z białą plamką na górze każde, szarymi cieniami wokół oczu i zamknięte usta z wystającymi wampirzymi kłami. Twarz po drugiej stronie posiada te same elementy, z tą tylko różnicą, że usta są otwarte i widać w nich język oraz brwi są mają odwrotne długości. Głowa zawiera substancję, dzięki której jarzy się w ciemnościach po uprzednim wystawieniu na światło. Zwieńczeniem ludzika są zaczesane do tyłu czarne włosy. W zestawie 9468 Zamek wampirów ma dodatkowo założoną czarną pelerynę z wysokim kołnierzem.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9464 9464 Karawan wampirów 2012 r. Tak 1
9468 Zamek wampirów 2012 r. Tak 1

Postać Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Lord Wampir jest zły do szpiku kości. Tak jak wszystkie wampiry może egzystować tylko nocą, dlatego też gdy odkrył moc Księżycowych Kamieni, uknuł najnikczemniejszy ze swoich planów - pogrążyć świat żywych w wiecznej ciemności i nad nim zapanować.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego (nie)życiową partnerką jest Narzeczona Wampira. Chciał jej podarować swój Księżycowy Kamień, jednak odkrył jego moc i zmienił zdanie.
  • Oprócz słońca nie znosi również chleba czosnkowego.
  • Jego hobby to gra na organach i dbanie o higienę zębów.

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Katalog LEGO lipiec-grudzień 2013 r., s.50.
  2. Oficjalny opis zestawu 9464 Karawan wampirów.