KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement

LEGO Piraci z Karaibów: Gra Wideo - gra wideo związana z serią klocków LEGO Pirates of the Caribbean; powstała na podstawie filmów nakręconych do 2011 r. Jej producentem jest Traveller's Tales. Premiera miała miejsce w 2011 r.

Fabuła[]

Gra oparta jest na fabule czterech filmów: Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły, Piraci z Karaibów: Skrzynia Umarlaka, Piraci z Karaibów: Na krańcu świata i Piraci z Karaibów: Na Nieznanych wodach. Jack Sparrow wraz z swoją kompanią przeżywa niezwykłe przygody oraz walczą z szkieletami, umarłymi, żołnierzami i kapitanami.

Rozgrywka[]

Gra jest platformówką. Tak samo jak większość gier LEGO dzieli się na dwa tryby: fabularny i dowolny, podzielonych na rozdziały-poziomy. W tym pierwszym trybie gracz musi przejść określoną trasę w trakcie, której zdobywa punkty i odblokowuje kolejne postacie. Poziomy w trybie dowolnym są takie same, ale dzięki zdobytym postaciom w innych rozdziałach można dotrzeć w miejsca, które z powodu braku odpowiednich minifigurek są niedostępne w trybie fabularnym. Poszczególne rozdziały są porozdzielane zabawnymi filmikami.

W grze dostępnych jest ponad 70 postaci. Każda z nich posiada nieco odmienne właściwości, np. może skakać znacznie wyżej, strzelać, wysadzać srebrne obiekty. Za ich pomocą gracz przemieszcza się po planszach, walczy z przeciwnikami i rozwiązuje proste zadania, jak np. składanie przedmiotów z klocków LEGO w celu dostania się w inne miejsce.

Podobnie jak w innych grach w trakcie przechodzenia rozdziałów gracz zbiera minikity, które odblokowują statek.

Postacie[]

Grywalne[]

}}
Ilustracja Postać Umiejętności Poziom, od którego jest dostępna
Jack Sparrow walka kordelasem, odnajdywanie ukrytych przedmiotów za pomocą busoli Port Royal
Will Turner walka kordelasem, rzucanie toporkiem Port Royal
Advertisement