KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

LEGO Ninjago: Film - pełnometrażowy film animowany związany z serią klocków LEGO Ninjago. Jego premiera planowana jest na 22 września 2017 r. Podobnie jak pierwsze sezony serialu LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu będzie opowiadać o walce Ninja z Lordem Garmadonem, jednak cała historia zostanie przedstawiona w alternatywny sposób.

Opis[]

Film został zrealizowany w technice animacji komputerowej. Swoją stylistyką nawiązuje do filmu LEGO Przygoda, jednak nie cała scenografia jest zrobiona z wirtualnych klocków LEGO.

Historia[]

Pierwsza wzmianka o powstaniu filmu pojawiła się 27 czerwca 2013 r. Pracę nad scenariuszem rozpoczęli bracia Dan i Kevin Hagemanowie, którzy brali udział również w tworzeniu serialu LEGO Ninjago Mistrzowie Spinjitzu, a także filmu LEGO Przygoda. 21 maja 2014 r. ogłoszono, że premiera filmu planowana jest na 23 września 2016, jednakże termin ten przesunął się o cały rok.

Obsada[]

Wersja oryginalna[]

Ilustracja Imię i nazwisko Postać
Jackie Chan Sensei Wu
Dave Franco Lloyd Garmadon
Michael Peña Kai
Abbi Jacobson Nya
Kumail Nanjiani Jay
Zach Woods Zane
Fred Armisen Cole
Justin Theroux Lord Garmadon
Olivia Munn Koko

Zestawy[]

Tak samo jak w przypadku LEGO Przygoda czy LEGO Batman: Film obrazowi towarzyszy seria klocków z zestawami powstałymi na jego podstawie. Nosi ona nazwę The LEGO Ninjago Movie.

Ciekawostki[]

  • W jednym z trailerów filmu pojawiają się ludziki znane z serii LEGO Minifigures: Panna Młoda, Człowiek Hot-Dog oraz dziecko od Opiekunki do dzieci.

Advertisement