KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI
Ujednoznacznienie
Ten artykuł dotyczy gry wideo. Zobacz też: Indiana Jones (strona ujednoznaczniająca).

LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - gra zręcznościowa na komputery osobiste i konsole (X360, PS3 i Wii) będąca rozwinięciem gry LEGO Indiana Jones: The Original Adventures. Została stworzona przez Traveller's Tales we współpracy z firmą LEGO i wydana w listopadzie 2009 r. przez LucasArts. Polskim dystrybutorem była Cenega Poland.

Opis fabuły i poziomy[]

Gra oparta jest na fabule wszystkich czterech filmowych części Indiany Jonesa: Poszukiwacze zaginionej Arki, Indiana Jones i Świątynia Zagłady, Indiana Jones i ostatnia krucjata oraz Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki. Niemal połowa gry oparta jest na czwartym filmie z serii, zaś część poziomów z części 1-3 pochodzi z poprzedniej gry.

Postacie[]

W czasie przechodzenia wątku fabularnego do dyspozycji gracza oddano około 50 postaci m.in. Indianę Jonesa w stroju z filmu Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki i Mutta Williamsa. Oprócz tego za zebrane monety można wykupić dodatkowe postacie, np. Irina Spalko, Rene Belloq, Arnold Ernst Toht, Półkownik Vogel i płk Herman Dietrich.

Pojazdy[]

Nowością, w porównaniu z poprzednią częścią jest możliwość kierowania pojazdami. Wśród nich znalazły się: wojskowy Jeep, odrzutowiec North American F-86 Sabre, motor zwykły i trójkołowiec, hot rod, jeżdżąca lodziarnia, wóz strażacki oraz UFO.

Kreator poziomów[]

Inną nowością w grze jest możliwość stworzenia własnej planszy. Opcję tę odblokowuje się po przejściu pierwszego poziomu.

Rozgrywka[]

Gra ma charakter zręcznościowy. Polega na omijaniu przeszkód i walce z przeciwnikami. Trzeba też rozwiązywać proste zagadki które wymagają przesunięcia lub użycia przedmiotów z otoczenia bądź też skorzystania ze specjalnych umiejętności postaci.

Wersje Nintendo DS i PSP[]

Wersje gry na konsole Nintendo DS i PlayStation Portable nie zawierają poziomów opartych na pierwszych trzech filmach o Indianie Jonesie. Nie posiadają także kreatora poziomów i przerywników filmowych. Występują w nich za to postacie, których brak w wersjach na inne platformy.

Zobacz też[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement