KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement

LEGO Gwiezdne Wojny: Saga Skywalkerów - przygodowa gra wideo z serii klocków LEGO Star Wars inspirowana wszystkimi głównymi filmami z cyklu Gwiezdne Wojny (epizody I-IX). Została stworzona przez studio Traveller's Tales i wydana przez Warner Bros. Interactive Entertainment (w Polsce przez Cenega[1]). Jej premiera planowana jest na wiosnę 2021 r. Będzie dostępna na platformy: PC, Xbox One[1], Xbox Series X, PlayStation 4[1], PlayStation 5 i Nintendo Switch[1]. Gra będzie z polskim dubbingiem[1].

Rozgrywka[]

Gra dzieli się na dziewięć części odpowiadających poszczególnym filmom, z których każda składa się z pięciu poziomów. W odróżnieniu od wcześniejszych gier LEGO Star Wars rozgrywka nie jest linearna. Świat gry (galaktyka) jest otwarty i poszczególne etapy można pokonywać w dowolnej kolejności[1]. Do dyspozycji gracza jest blisko pięćset postaci oraz wiele różnych pojazdów i statków kosmicznych[2].

Dodatki[]

Gra będzie miała sześć dodatków (DLC Packs) z postaciami pochodzącymi z pobocznych filmów i seriali z cyklu Gwiezdne Wojny. Wśród nich będą m. in. postacie z filmu Gwiezdne Wojny Historie Łotr 1 i Mandalorianie. Różne dodatkowe postacie i pojazdy można odblokować również za pomocą kodów znajdujących się w wybranych zestawach LEGO Star Wars z 2020 r.:

  • Darth Sidious - 75291 Gwiazda Śmierci - ostateczny pojedynek
  • Statek łowców nagród Brzeszczot - 75292 Transportowiec łowcy nagród z serialu Mandalorian
  • Pojazd ruchu oporu - 75293 Pojazd transportowy I-TS Ruchu Oporu
  • Darth Vader - 75279 Kalendarz adwentowy LEGO Star Wars
  • Gonk Droid - 75279 Kalendarz adwentowy LEGO Star Wars

Historia[]

Gra została zapowiedziana 14 kwietnia 2019 r. w trakcie Star Wars Celebration w Chicago.

Ciekawostki[]

  • W oryginalnej wersji językowej zostały wykorzystane głosy aktorów grających w filmach.

Zobacz też[]

Przypisy[]

Advertisement