KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

LEGO DC Super-Villains - przygoda gra akcji LEGO inspirowana uniwersum świata komiksów DC Comics. Jej bohaterami są złoczyńcy, którzy muszą uratować Gotham City i Metropolis przed Syndykatem Sprawiedliwości. Gra została wyprodukowana przez studio Traveller's Tales i wydana przez Warner Bros. Interactive Entertainment (w Polsce przez Cenega S.A.). Przeznaczona jest na platformy: Nintendo Switch, Playstation 4, Xbox One i PC. W Ameryce Północnej ukaże się 16 października 2018 r., a gdzie indziej 19 października 2018. W naszym kraju gra będzie z polską wersją językową.

Fabuła[]

Kiedy superbohaterowie z Ligii Sprawiedliwości znikają, złoczyńcy, m. in. Joker, Harley Quinn, Lex Luthor i Reverse Flash postanawiają przejąć władzę w Gotham City i Metropolis. Na drodze staje im jednak przybyły z innego wymiaru Syndykat Sprawiedliwości, który jak się okazuje, pod płaszczykiem przywrócenia porządku pragnie zrealizować swój niecny plan. Złoczyńcy muszą stawić mu czoła, aby uratować oba miasta.

Rozgrywka[]

Gry ma otwarty świat, w którym występują różne znane miejsca z komiksów i filmów o Batmanie i Supermanie, jak np. Metropolis, Gotham City czy Smallville. Aby ukończyc grę należy pokonywać różnych wrogów i bossów oraz rozwiązywac proste zadania. Do dyspozycji gracza dostępnych jest kiladziesiąt postaci o różnych umiejętnościach. Postacie te odblokowuje się w trakcie gry lub poprzez ściągnięcie dodatku. Nowością w LEGO DC Super-Villains jest możliwość zbudowania własnej postaci złoczyńcy o wybranych mocach, która stanowi część podstawowej rozgrywki.

Tak samo jak w innych grach LEGO produkcji Traveller's Tales LEGO DC Super-Villains można przejść w pojedynkę lub z towarzyszeniem drugiej osoby.