KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement

LEGO Atlantis Film - animowany film opowiadający o przygodach Głębinowej Drużyny Ratunkowej ATLANTYDA szukującej legendarnej Atlantydy. Został wyprodukowany przez amerykańskie studio Threshold Animation Studios w technice animacji komputerowej. Jego światowa premiera miała miejsce 15 stycznia 2010 r. w amerykańskiej wersji stacji telewizyjnej Cartoon Network.

Twórcy[]

Wersja oryginalna[]

Ilustracja Imię i nazwisko Funkcja
Mark Baldo Reżyser
Robert Henny Scenariusz
David Wurst Muzyka
Eric Wurst Muzyka

Obsada[]

Wersja oryginalna[]

Ilustracja Imię i nazwisko Postać
Rachael MacFarlane Samantha Artesia Rhodes
Bruce Boxleitner Ace Speedman
Jeff Bennett Jeff Fisher
Patrick Seitz Lance Spears

Streszczenie[]

W czasie schodzenia na dno Głębinowa Drużyna Ratunkowa została zaatakowana przez Gigantycznego Kraba. Co prawda udało im się go pokonać i zabrać porzucony przez niego tajemniczy kryształ, ale w chwilę potem ich łódź wpadła do wnętrza wielkiego wulkanu. W jego wnętrzu dostali się do jakiegoś korytarza i wypadli z wulkanu w nieznanym miejscu dna morskiego. Tam z klocków LEGO zbudowali sobie nowe pojazdy i ruszyli przed siebie.

W jakiś czas potem dotarli do tajemniczej budowli, gdzie zostali zaatakowani przez Wojowników Kałamarców i Gigantyczną Kałamarnicę. Później wpadli w zasadzkę przygotowaną przez Wojowników Manty. Ryboludzi przestraszył Gigantyczny Rekin tylko po to, aby samemu zaatakować nurków. W końcu dotarli do Zamku Rekinów, na szczycie którego znajdował się Portal Atlantydy. Pokonawszy strzegących twierdzy Wojowników Rekinów nurkowie próbowali otworzyć portal za pomocą znalezionych po drodze kryształów-kluczy, brakowało im jednak jeszcze jednego. Kiedy stracili nadzieję nieoczekiwanie otworzyła się posiadana przez nich mapa-piramida, odsłaniając ukrytą w sobie zgubę. Po aktywacji przejścia nieoczekiwanie ożyły dwa zdobiące je kamienne rekiny, ale drużyna przemknęła między nimi zaimprowizowanym na prędce pojazdem odrzutowym. Bohaterowie w końcu znaleźli się w zatopionej Atlantydzie, a gazety poinformowały o tym na swoich pierwszych stronach.

Ciekawostki[]

Advertisement