FANDOM

Klocek Oporu

Klocek Oporu.

Klocek Oporu - w filmie LEGO Przygoda klocek, który mógł ocalić świat LEGO przed sklejeniem. Była to tak naprawdę zakrętką od tubki kleju.

Historia Edytuj

W bliżej nieokreślonej przeszłości Klocek Oporu został wraz Kroplejem odnaleziony przez minifigurki. Po jakimś czasie Witruwiusz ukrył Kropleja w wulkanie, a Klocek Oporu pod miastem Klocburg. Z czasem o zakrętce wszyscy zapomnieli, z wyjątkiem Witruwiusza, Architektów i Prezesa Biznesa.

Pewnego dnia, Klocek Oporu został przypadkowo wykopany przez Emmeta. Po jego dotknięciu Emmet doznał wizji, w której zobaczył m. in. Witruwiusza i Wszechmocnego z góry, po czym stracił przytomność. Kiedy się ocknął Klocek Oporu był przyklejony do jego pleców. Jedynym sposobem na jego pozbycie się, było umieszczenie go na tubce kleju. W tym celu Emmet udał się do Wieży Octan. Tam jednak odebrał mu go Prezes Biznes i wyrzucił do Bezdennej Przepaści. Emmet skoczył za nim i trafił do naszego świata. Tutaj zakrętkę oddał mu Finn, po czym wrzucił go z powrotem do świata LEGO. Po powrocie Emmet wytłumaczył Lordowi Biznesowi, że każdy ma prawo do nieograniczonej ekspresji twórczej. Nawrócony Lord Biznes założył Klocek Oporu na Kropleja. W chwilę później Kroplej eksplodował.

Filmy, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

Klocek Oporu pojawił się w kilku zestawach z serii LEGO The LEGO Movie. Jego rolę pełnił w nich klocek numer 15444 w kolorze czerwonym. Minifigurka Emmeta może go nosić na plecach za pomocą Klocka numer 42446 w kolorze srebrnym.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotny tytuł angielski filmu LEGO Przygoda brzmiał LEGO The Piece of Resistance czyli LEGO Klocek Oporu.
p • d • ePrzedmioty występujące w filmie LEGO Przygoda
Całun PlasterskiKlocek OporuKroplejOstrze Medycznej PrecyzjiRelikty