FANDOM

Klasztor Spinjitzu
Klasztor Spinjitzu
Universum: LEGO Ninjago
Klasa: Budowla

Klasztor Spinjitzu - dawny dom Pierwszego Mistrza Spinjitzu, Wu i Garmadonaoraz szkoła Spinjitzu. Został spalony przez Hipnokobry.

Opis Edytuj

Klasztor Spinjitzu stał na czubku najwyższego szczytu Gór Niemożliwie Wysokich. Był zbudowany na planie sześciokątu. Jego mury były białe z czerwonymi pionowymi pasami i czarnymi dachówkami. W tylnej części znajdował się budynek z małą wieżyczką i dwoma skrzydłami. Mieszkali w nich Sensei Wu i Ninja. Pomiędzy budynkiem a bramą klasztorną znajdował się dziedziniec, na którym adepci sztuki Spinjitzu ćwiczyli swe umiejętności. Pomagały im w tym różne urządzenia, które gdy nie były potrzebne jednym przyciskiem chowano w ziemi.

W okolicy klasztoru rosły Banany Ninja, Marchewki Ninja oraz Żołędzie Ninja i żyły Króliczki Ninja, Lądowe Żółwie Ninja oraz Wiewiórki Ninja.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Klasztor został zbudowany przez Pierwszego Mistrza Spinjitzu w odległej przeszłości. Mieszkał on tam razem ze swoimi synami, Wu i Garmadonem i trenował tam ich. Pewnego dnia, w czasie walki na katany, broń Wu została wytrącona mu z ręki i wyleciała poza bezpieczny mur klasztoru. Poszedł po nią Garmadon i został ukąszony przez Pożeracza Światów.

Po śmierci Pierwszego Mistrza Spinjitzu Edytuj

Kiedy Pierwszy Mistrz Spinjitzu zmarł Wu i Garmadon odziedziczyli razem klasztor. Po jakimś czasie Garmadon opuścił rodzinny dom i udał się na szkolenie do Mistrza Chena. Natomiast Wu sam postanowił uczyć. Na swego ucznia wziął Morro, jednak kiedy chłopak dowiedział się, że to nie on będzie Zielonym Ninja, uciekł z klasztoru.

Ninja Edytuj

W jakiś czas potem Garmadon, całkowicie już przesiąknięty złem, wrócił do klasztoru aby zabrać Złote Bronie Spinjitzu. Wu stanął w ich obronie i pokonawszy brata wysłał go do Podziemi. Zdając sobie sprawę z tego, że Garmadon kiedyś spróbuje jeszcze raz, Wu postanowił wyszkolić nowych obrońców Krainy Ninjago. W ten sposób do klasztoru trafili Cole, Jay, Zane i na samym końcu Kai. Prawdopodobnie pierwszych trzech uczniów Wu nie było w klasztorze, w czasie gdy trenował w nim Kai, ponieważ pierwsze ich spotkanie nastąpiło po pewnym czasie, w trakcie końcowego testu. Nocą Cole, Jay i Zane zaatakowali nieznanego sobie chłopca. Walkę w pewnej chwili przerwał Wu i oświadczył im, że Kai będzie czwartym Ninja. Wtedy też każdy z nich otrzymał nowy, kolorowy strój i dowiedział się co to znaczy. Od tego momentu Klasztor Spinjitzu stał się bazą operacyjną Ninja, z której ruszali ratować Ninjago i do której sprowadzili smoki. Zamieszkała z nimi też Nya, która potajemnie tam ćwiczyła.

Zniszczenie Edytuj

Klasztor Spinjitzu pogożelisko

Spalony Klasztor.

Pewnego dnia Klasztor Spinjitzu został spalony przez Hipnokobry uwolnione przez małego Lloyda Garmadona. Przybiło to Ninja i zmusiło ich do zamieszkania na starym statku.

Święto umarłych Edytuj

W Święto umarłych Sensei Wu przybył do ruin klasztoru by oddać cześć swojemu ojcu. Zjawił się tam też duch Morro.

Filmy, w ktorych występuje Edytuj

  • LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu w odcinkach: Tajemnice Ninja, Złote bronie, Lot smoka, Nowi mistrzowie Spinjitzu, Władca krainy cieni, Pojedynek braci, Atak węży, Dom, Czas ucieka, W złym miejscu o niewłaściwym czasie, Opowieści o duchach, Wróg Publiczny Numer Jeden, Święto umarłych, Strażnicy czasu, Początki i Zagubieni w czasie.

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Klasztor Spinjitzu Dimensions

Dziedziniec treningowy w grze LEGO Dimensions.

W grze LEGO Dimensions klasztor jest jednym z kilku miejsc pochodzących ze świata Ninjago. Można w nim trenować. Można także zdobyć tam złoty klocek. Aby tego dokonać należy zniszczyć wszystkie 12 urządzeń treningowych w określonym czasie.

Miejsca z serii Ninjago
16 Światów równoległych ChimaDżinjagoKraina CiemnościKraina UmarłychKrólestwo ChmurNinjagoPrzeklęte Królestwo
Kraina Ninjago AkwariumBrzozowy LasCmentarz DuszDziki LasElektrowniaGarmadon CityGóra Miliona StopniGóry Niemożliwie WysokieGrobowiec AnakondowcówGrobowiec DusicieliGrobowiec HipnokobrGrobowiec JadozębówGrobowiec Kamiennej ArmiiGrobowiec Pierwszego Mistrza SpinjitzuGrobowiec WężowampirówIgnacjaJama Komiksów NinjagoJaskinia Samuraja XJaskinie RozpaczyKanion OdłamkówKlasztor SpinjitzuKraina Ognia i LoduKrólestwo WężyLabirynt HiroshiegoLas SpokojuLodowa FortecaMega-Potworny Park RozrywkiMiasto NinjagoMorze PiaskuMuzeum HistoriiNiebiański ZegarNiebo NinjagoPodziemna Forteca WężonówPływające RuinyPustynna PiramidaŚwiat BroniŚwiątynia OgniaŚwiątynia ŚwiatłaToksyczne BagnaUmmmWieża Borg IndustriesWioska JamanakaiWybrzeże DuchówWyspa ChenaWyspa CiemnościZaginione Miasto OuroborosZamarznięte PustkowieZłom i Graty Eda i EdnyZłote Szczyty
Kraina Ciemności Góra Szaleństwa
Podziemia Mroczna Forteca GarmadonaSieć Kości