FANDOM

To jest opis pochodzący z {{{Source}}}. Nie należy go modyfikować.

{{{Description}}}

Szablon:Agori Kirbold jest Agori żyjącym na Spherus Magna i członkiem Plemienia Lodu.

BiografiaEdytuj

Kirbold był jednym z agori wyznaczonych do przygotowania areny magna na co roczny turniej. Kirold nie cieszył się za bardzo i postanowił skończyć jak najszybciej skończyć pracę by wrócić do Iconox. Jednak kiedy Tarduk odkrył kawałek metalu przedstawiający mapę z tajemniczą Czerwoną Gwiazdą w północnym regionie Bara Magna, namówił Kirbolda żeby poszedł szukać z nim

Po nabyciu trzech piaskowych tropicieli jako wierzchowców wyruszyli w drogę. Po jakimś czasie agori odkryli że są śledzeni przez stado żelaznych wilków. Wilki zaatakowały ale  uspokoiły się na widok postaci, którą Kirbold rozpoznał jako Surel. Surel ostrzegł ich o Władcach żywiołów, przywódcach Wojny Rdzenia. Po rozpadzie zostali oni uwięzieni na Bara Magna . Rozmowę przerwała im lawina zesłana przez Władcę Żywiołu Lodu szykującego się do walki z Władcą żywiołu Ognia. Agori i Surel po kryjomu oddalili się od miejsca bitwy. Kiedy byli gotowi do dalszej rozmowy Surel błagał agori aby zawrócili, ale kiedy poznał przyczynę ich podróży ostrzegł co może ich spotkać na swojej drodze.

Kiedy zaczęli dalszą podróż, Kirbold doszedł do wniosku że powinni zawrócić. Tarduk i Crotesius ostatecznie przekonali go do kontynuowania ekspedycje. Po dotarciu do lasu ostrzy Kirbold odmówił dalszej podróży. Tarduk i Crotesius uściskali białemu agori dłoń na pożegnanie i Kirbold ruszyli w stronę Iconox'u.

Później, kiedy Tarduk i Crotesius spotkali się z Władcą Żywiołu Roślinności, Kirbold powrócił z pochodnią. Użył jej żeby podpalić las ostrzy i uwolnić pozostałych agori. Cała trójka uciekla, pozostawiając władcę żywiołu w płonącym lesie.

Potem dotarli nad rzekę Dormus i nie widząc innego wyjścia postanowili ją przekroczyć. Crotesius mówił że nic tam nie znajdą więc Kirbold zaczął śmiać się z agori ognia że boi się przejść przez rzekę. Crotesius wszedł do wody, aby udowodnić że się nie boi. Nagle złapała go ręka i wciągnęła pod powierzchnię. Tarduk i Kirbold natychmiast wskoczyli do rzeki by ratować przyjaciela jednak też zostali złapani. Władca Żywiołu Wody, kontrolujący rękę  zagroził im torturami jeśli nie zaprowadzą go do miejsca swojej podróży. Agori odmówili, ale zostali zmuszeni do umowy. Kiedy zaczęli ustalać warunki umowy Władca Żywiołu Lodu zaczął zamrażać wodę niedaleko nich, co zmusiła Pana Wody do ucieczki.

Kiedy lód miał właśnie dotrzeć do agori, wieli głaz go skruszył i agori mogli wyjść na brzeg.  Władca Żywiołu Skały ukształtował kamień w kopię Tarduka i sprawdzał co chcą znaleźć w Dolinie Labiryntu. Kiedy Władca Żywiołu dowiedział się że szukają tylko odpowiedzi, pozwolił im kontynuować podróż, pod warunkiem że nie będą ingerować w jego próby zdobycia mocy Wielkich Istot.

Idąc dalej na północ wzdłuż Rzeki Dormus natknęli się na grupę zmiennokształtnych Baterra. Ponieważ nie nosili przy sobie broni, Baterra zignorowali ich. W końcu dotarli do źródła rzeki i znaleźli bramę. Po naradzie przeszli przez bramę i zostali teleportowani do ruin Areny Magna. Tutaj zaczęli obserwować zniszczenia spowodowane przez atak Skralli na Atero. Kirbold postanowił wrócić do bezpiecznego Iconox.

Kirbold był także obecny podczas walki o Roxtus.

Cechy i Umiejętności Edytuj

Kirbold potrafi znaleźć Eksydian, zna sposoby na jego wydobycie i oczyszczenie. Pilnuje tego co wydobył podróżując z karawanami do innych wiosek.

Bronie Edytuj

Kirbol używa sztyletu oraz nosi plecak

PojawieniaEdytuj

TriviaEdytuj

Szablon:BaraMagnaTribesNav Szablon:AgoriNav Szablon:Nawigacja Szablon:LódNav