FANDOM

Kierowca wyścigowy Audi - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Speed Champions przedstawiajaca kierowcę wyścigowego samochodów marki Audi. Pojawiła się w 2016 r. Wchodzi w skład dwóch zestawów.

Opis Edytuj

Wersja z zestwu 75872 Edytuj

Minifigurka ma białe nogi, korpus i ramiona, czarne dłonie i żółtą głowę. Przód tułowia podzielony jest kolorystycznie na dwie połowy: górna jest czerwona, dolna biała. Na czerwonej białymi literami jest napisane Audi Sport, a na białej czerwonymi e-tron quattro. Ponadto na torsie namalowane są czarne linie i logo marki Audi na zapięciu kombinezona pod szyją. Na twarz ludzika składają się brązowe brwi, czarne oczy z białymi kropeczkami błysku w nich oraz uśmiechnięte, lekko rozchylone usta z widocznymi zębami. Na głowie nosi czarny kask.

Wersja z zestwu 75873 Edytuj

Wariant ludzika z zestawu 75873 Audi R8 LMS ultra od wyżej opisanego różni się jedynie nadrukami na korpusie i głowie. Z przodu tułowia, bliżej obu brzegów namalowany jest szry i czerwony pionowny pas. Na środowej osi znajdują cię czarne pionowe linie imitujące zapięcie kombinezonu. Na piersiach nadrukowany jest czerwoną i czarną farbą napsi R8. Zapięcie pod szyją ma czerwony kolor i białe logo Audi. Buzia posiada czarne brwi, czarne oczy z białymi plamkami, ułożone pod kątem uśmiechnięe usta z widocznymi zębami oraz pomarańczowy ptaszek na brodzie. Kask tej odmiany minifigurki jest niebieski.

Galeria wariantów Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

75872 75872 Audi R18 quattro 2016 r. Tak Wersja z zestwu 75872 1
75873 75873 Audi R8 LMS ultra 2016 r. Tak Wersja z zestawu 75873 1
p • d • eMinifigurki z serii Speed Champions
Kierowca hot-rodaKierowca wyścigowy AudiKierowca Forda GT 2016Kierowca Forda GT40 1966Kierowca wyścigowy Bugatti ChironKierowca wyścigowy ChevroletaKierowca wyścigowy FerrariKierowca wyścigowy Ferrari "Scuderia Corsa"Kierowca wyścigowy FordaKierowca wyścigowy Forda M-SportKierowca wyścigowy klasycznego PorscheKierowca wyścigowy Mercedesa AMGKierowca wyścigowy PorscheKierowca wyścigowy Porsche 911 RSRMechanikPorządkowyProjektant/Kierowca wyścigowy McLarenaSędzia