FANDOM

Gray
Gray
Seria: LEGO Jurassic World
Odmiany: 1
Akcesoria: włosy

Gray - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Jurassic World. Przedstawia jednego z dwóch głównych dziecięcych bohaterów filmu Jurassic World, 11-to letniego Graya Mitchella. Pojawiła się w 2015 r. Stanowi część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grach LEGO Jurassic World i LEGO Dimensions.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma granatowe nogi, biały korpus i ramiona oraz cielistą głowę i dłonie. Nadruk na orpusie przedstawia koszule w czerwono-niebieska kratkę o dwóch kieszeniach zapiętych na guziki i jasnobrązową torebkę na granatowym pasku. Na twarz ludzika składają się brązowe brwi, czerne oczy z białą plamką każde i półotwarte usta z widocznymi górnymi zębami i czerwonym językiem. Na głowie ma jasnobrązowe, lekko kręcone włosy.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75916 Zasadzka Dilofozaura 2015 r. Tak 1

Ciekawostki Edytuj

Postać Edytuj

Gray Mitchell
Gray Mitchell LJW 1
Seria: LEGO Jurassic World
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Jurassic World Edytuj

Jest grywalną postacią w LEGO Jurassic World. Ma dwie formy swojego wyglądu. Pierwsza z nich wygląda prawie tak samo jak fizyczna minifigurka, z tą różnicą, że ma krótkie nogi. Druga odmiana posiada dodatkowo brązowe plamy błota na koszuli. Jest wyposażony w aparat fotograficzny. Za jego pomocą może robić zdjęcia dinozaurom. Potrafi też składać szkielety gadów i hakować komputery. W trybie fabularnym gry występuje na czterech z pięciu poziomów części poświęconej filmowi Jurassic World, brakuje go tylko na pierwszym.

LEGO Dimensions Edytuj

Inną grą, w której się pojawia jest LEGO Dimensions.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W odróżnieniu od filmu w grze LEGO Jurassic World nie jedzie w jednej żyrosferze ze swoim bratem Zachem, tylko ma osobną.
  • W oryginalnej wersji językowej gier LEGO Jurassic World i LEGO Dimensions głosu Grayowi użyczył Ty Simpkins, aktor grający tą samą postać w filmie.
  • Minifigurka w odróżnieniu od postaci z gier nie ma krótkich nóg tylko dla tego, że w zestawie musi siedzieć w żyrostrefie.
p • d • eMinifigurki z serii Jurassic World
Claire DearingDr WuEli MillsFranklin WebbGrayGunnar EversolKen WheatleyMaisie LockwoodOwen GradyPilotSimon MasraniTropicielkaVic HoskinsZachZia Rodriguez