FANDOM

Disambig
Ten artykuł dotyczy postaci z filmu LEGO Przygoda. Zobacz też: artukuł o minifigurce z serii LEGO Star Wars Finn (Star Wars).

Finn - jeden z głównych bohaterów filmu LEGO Przygoda, mały chłopiec, którego zabawa i jej konsekwencje stanowią podstawę wydarzeń w świecie zbudowanym z klocków LEGO. Jego postać zagrał Jadon Sand, a w polskiej wersji językowej swojego głosu użyczył mu Jakub Jankiewicz.

Biografia Edytuj

Pewnego dnia Finn zaczął się bawić makietami zbudowanymi z klocków LEGO przez swojego ojca. W trakcie zabawy przestawiał minifigurki i przebudowywał modele. W ten sposób powstał m. in. Stalowobrody. Kiedy jego tata się o tym dowiedział, bardzo się zdenerwował i rozpoczął przywracać wszystko do poprzedniego stanu, używając do tego m. in. kleju. Właśnie takie zachowywanie się rodzica zainspirowało Finna do wymyślenia postaci Lorda Biznesa. W końcu jednak chłopcu udało się przekonać ojca do zmiany podejścia, co do zabawy klockami LEGO i od tej chwili mógł z nich dowolnie korzystać.

Filmy, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Finn pojawia się w cutscenkach w grze LEGO Przygoda: Gra Wideo.

Ciekawostki Edytuj

  • Miał młodszą siostrę, którą tata dopuścił również do zabawy jego modelami, co nie spodobało się jednak Finnowi.