FANDOM

Fara
Fara
Seria: Overwatch
Odmiany: 1
Akcesoria: wyrzutnia rakiet, hełm, pancerz, skrzydła plecaka odrzutowego

Fara[1] - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Overwatch przedstawiająca postać latającej oficer ochrony z gry Overwatch. Po raz pierwszy pojawiła się w 2019 r.[1] Stanowi część jednego zestawu[1].

Opis Edytuj

Minifigurka ma standardową budowę. Jej korpus, ręce i nogi są niebieskie, element łączący nogi szary, a głowa ciemnopomarańczowa. Zarówno z przodu tułowia jak i z jego tyłu nadrukowane są złote, srebrne i ciemnoniebieskie detale kombinezonu bojowego. Zaznaczona jest również kobieca talia. Nadruki na nogach również przedstawiają elementy kostiumu. Głowa ma nadrukowane dwie twarze: z jednej strony poważną, z drugiej wojowniczym grymasem. Obie buzie mają czarne brwi, rzęsy, oczy i usta, białe kropki błysku w oczach, ciemnoczerwone wargi i tatuaż pod prawym okiem. Twarz poważna od groźnej różni się ułożeniem brwi i tym, że ta druga ma otwarte usta z widocznymi zębami. Wygląd minifigurki uzupełnia niebieski hełm z wydatnym złotym orlim dziobem, który zakrywa górną połowę buzi, a także niebieski pancerz z doczepionymi ostrymi panelami będącymi skrzydłami plecaka odrzutowego. Bronią ludzika jest zbudowana z kilku klocków wyrzutnia rakiet.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75975 Posterunek: Gibraltar[1] 2019 r. Tak 1

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Katalog LEGO lipiec-grudzień 2019, s.98-99.
p • d • eFigurki z serii Overwatch
Członek Klanu ShimadaD.VaFaraGenjiHammondHanzoŁaskaMcCreeReinhardtSmugaTrupia WdowaWieprzuWinstonZłomiarzŻniwiarzŻołnierz-76