KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

El Macho Zapaśnik - jeden z Architektów z filmu LEGO Przygoda.

Postać[]

Biografia[]

El Macho Zapaśnik był w Chmurokukułkowie, gdzie tańczył. Później wziął udział w tajnym zebraniu Architektów. Kiedy Tajna Policja Lorda Biznesa napadła na Chmurokukułkowo zchwytała Zapaśnika i uwięziła go w Zbiorniku Myśli.

LEGO Przygoda: Gra Wideo[]

El Macho Zapaśnik jest jedną z grywalnych postaci w grze LEGO Przygoda: Gra Wideo. Zamiast białej ma czerwoną pelerynę. Ma umiejętnościArchitekta.

Filmy, w których występuje[]

Gry, w których występuje[]

Galeria[]

Minifigurka[]

Minifigurka przedstawiająca El Macho Zapaśnika pojawiła się w 2014 r. w ramach serii klocków LEGO The LEGO Movie. Ma jedną wersję wyglądu i wchodzi w skład jednego zestawu.

Opis[]

Minifigurka ma czerwone nogi i głowę, czarny element łączący nogi oraz żółty korpus i ręce. Z przodu, na górze każdej kończyny narysowane są złote ozdoby: ze strony zewnętrznej jest to skrzydło, od wewnętrznej duża (wyżej) i mała (niżej) pięcioramienna gwiazdka. Obrazki na tułowiu przedstawiają: zarysy muskulatury, górną część czerwonego kostiumu i szeroki, czarny pas mistrzowski ze złotymi ozdobami. Głowa El Macho Zapaśnika ma namalowaną złotą maskę przez otwory której widać żółtą "skórę" ludzika, czarne oczy z białymi kropkami błysku w nich, sumiaste czarne wąsy, białe zęby wyszczerzone w groźnym uśmiechu i kropki wyobrażające kilkudniowy zarost. Uzupełnieniem minifigurki jest biała peleryna.

Zestawy, w których występuje[]

70809 Kryjówka Lorda Biznesa 2014 r. Tak 1

Zobacz też[]

  • Zapaśnik - podobna minifigurka z serii LEGO Minifigures

Advertisement