FANDOM

Dziadek - minifigurka pochodząca z serii LEGO Minifigures, z kolekcji 71001 Minifigurki LEGO seria 10 (rok 2013).

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka miała ciemnobeżowe nogi, beżowy korpus i ramiona oraz żółte dłonie i głowę. Nadruk na przodzie tułowia przedstawiał guziki koszuli, kołnierzyk, ciemnoczerwoną muszkę, ciemnoczerwone szelki z żółtymi klamerkami oraz fragment spodni z guzikiem. Twarz zawierała szare brwii, czarne oczy z białą kropeczką każde, czarne, kwadratowe okulary, szare wąsy i zmarszczki. Na głowie ludzik miał specjalny element w formie czubka głowy z pojedyńczymi włosami na górze i z szarymi włosami na dole.

Ciekawostki Edytuj

  • Tak samo jak i inne ludziki z serii LEGO Minifigures Dziadek został wykonany z gorszej jakości plastku, a nie z ABSu.
  • Wbrew pozorom nie jest to pierwsza minifigurka przedstawiająca starszą osobę. Wcześniej były m. in. Wizard (seria Rycerze Smoka) i Sensei Wu (Ninjago).

Postać Edytuj

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

„Za moich czasów wszystko było lepsze!”

Dla dziadka nic nie jest już takie, jak w czasach jego młodości, i nie przepuści żadnej okazji, by wszystkich o tym poinformować. Spróbuj tylko wspomnieć, że wolisz stare brązowe klocki LEGO® od nowych, a dowiesz się, że gdy on był dzieckiem, wszystkie klocki były czerwone i każdy się cieszył, jeśli w ogóle je miał.

Odkąd pojawiły się pierwsze zestawy tematyczne, dziadek narzeka na te wszystkie udziwnione elementy, jak drzwi, okna i w ogóle wszystko, co nie wygląda jak cegła. I nie chcecie słyszeć, co masz do powiedzenia o tych współczesnych minifigurkach z tymi dziwacznymi rękami, nogami i wyrazami twarzy!

Gry, w których występuje Edytuj

Zobacz też Edytuj

{{Minifigures Minifigurki Nav}