FANDOM

Disambig
Ten artykuł dotyczy minifigurki z serii Jurassic World. Zobacz też: Mistrz Wu postać i ludzik z serii Ninjago.

Doktor Henry Wu - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Jurassic World przedstawiajaca naukowca, który odkrył metodę odtwarzania dinozaurów na podstawie fragmentów ich zachowanego DNA. Po raz pierwszy pojawiła się w 2015 r., w 2018 otrzymała nowy wygląd. Stanowi część dwóch zestawów. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grze LEGO Jurassic World.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Wersja z 2015 r. Edytuj

Minifigurka ma szare nogi, biały korpus i ramiona, jasnoniebieskie dłonie i ciemnocielistą głowę. Na nogach ma nadrukowane dolne części białego fartucha laboratoryjnego i brązowy pasek. Obrazek z przodu tułowia przedstawia górną rozchyloną część kitla, czarną podkoszulkę pod nią, niebieski identyfikator na lewej piersi i kwadrat na prawej. Na plecach nadrukowane jest duże logo Parku Jurajskiego – górna połowa szkieletu tyranozaura w niebieskim kole. Są tam też linie zmarszczek materiału i kołnierzyk. Głowa ma dwie twarze: uśmiechniętą i badawczą. Obie mają: czarne brwi, czarne oczy z białymi kropkami błysku w nich i z malutkimi rzęsami oraz usta. Uśmiechnięta buzia ma lekko otwarte usta z widocznymi zębami, badawcza natomiast ma je w postaci nierównej czarnej linii. Druga twarz ma też inaczej ułożone brwi, jedna jest niżej, druga wyżej. Na głowie ma czarne, krótkie włosy. Akcesorium ludzika jest przezroczysty, pomarańczowy kamień z nadrukowanym owadem.

Wersja z 2018 r. Edytuj

Wersja z 2018 r. ma ciemnoszare nogi, szary korpus i ramiona oraz ciemnocielitą głowę i dłonie. Z przodu tułowia ma namalowaną rozpiętą marynarkę, do której przypięty jest identyfikator; kawałek czarnej bluzki oraz fragment brązowego paska na brzuchu. Z tyłu korpusu nadrukowany jest kołnierzyk i zmarszczki ubrania. Głowa jest taka sama jak w pierwszej odmianie ludzika. Akcesorium tej odmiany minifigurki jest żółty kubek.

Galeria wariantów Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

75919 Indominus Rex na wolności 2015 r. Tak Wersja z 2015 r. 1
75927 Ucieczka z laboratorium ze stygimolochem 2018 r. Tak Wersja z 2018 r. 1

Postać Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Jurassic World Edytuj

Jest jedną z grywalnych postaci w LEGO Jurassic World. Ma dwie wersje wyglądu. W wersji z filmu Park Jurajski ma oprócz głowy wszystkie białe części. Obrazek na korpusie przedstawia zapięty fartuch laboratoryjny z dwoma kieszeniami na dole, kieszenią z wystającymi długopisami i ołówkiem na lewej piersi i identyfikator na środku. Jego głowa jest taka sama jak prawdziwej minifigurki. Druga wersja jest taka sama jak fizyczny ludzik. Obie są wyposażone w kalkulator i mogą obsługiwać panele (pierwsza InGenu, druga Jurassic Worldu), a także rozwiązywać matematyczne łamigłówki.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W grze LEGO Jurassic World głosu Henry'emu Wu użyczył B.D. Wong, aktor, który wcielił się w tą postać zarówno w filmie Park Jurajski jak i Jurassic World.
  • Jego minifigurka była prezentem w niektórych wydaniach gry.
p • d • eMinifigurki z serii Jurassic World
Claire DearingDr WuEli MillsFranklin WebbGrayGunnar EversolKen WheatleyMaisie LockwoodOwen GradyPilotSimon MasraniTropicielkaVic HoskinsZachZia Rodriguez