FANDOM

Dana Barrett - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Ghostbusters. Przedstawia główną bohaterkę filmu Pogromcy Duchów (wersja z 1984 r.). Pojawiła się w 2016 r. Stanowi część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika występuje również w grze LEGO Dimensions.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma cieliste nogi, lewe ramię, obie dłonie i głowę oraz ciemnopomarańczowy korpus i prawe ramię. Nadruk zarówno na tułowiu jak i na górnej części nóg przedstawia asymetryczną sukienkę w plamki; lewe ramię jest odsłonięte. Głowa posiada dwie twarze - zwykłą i opęntaną. Obie mają czarne brwi i rzęsy, fioletowe cienie na powiekach, oczy z białymi plamkami, usta z widocznymi zębami oraz linie na policzkach. To co je różni to, że pierwsza twarz ma czarne oczy i lekko rozchylone usta, opętana natomiast posiada czerwone oczy i usta wykrzywione w groźnym grymasie. Dopełnienie wyglądu ludzika stanowią rozpuszczone, brązowe, pofalowane włosy.

Galeria Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

75827 Posterunek straży pożarnej 2016 r. Tak 1

Postać Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Dana Barrett jest jedną z postaci grze LEGO Dimensions. Wygląda tak jak prawdziwa minifigurka.

Ciekawostki Edytuj

  • W dubbingu postaci wykorzystano archiwalne nagrania z prawdziwym głosem Sigourney Weaver - aktorki, która grała Danę Barret - z filmu Pogromcy Duchów.