FANDOM

D.Va
D.Va
Seria: Overwatch
Odmiany: 1
Akcesoria: włosy z słuchawkami

D.Va[1] - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Overwatch przedstawiająca postać zawodowej zawodniczki e-sportowej, która została pilotem wojskowego mecha z gry Overwatch. Po raz pierwszy pojawiła się w 2019 r.[1] Stanowi część jednego zestawu[1].

Opis Edytuj

Minifigurka ma standardową budowę. Jej korpus, ramiona i element łączący nogi są niebieskie, dłonie i nogi białe, a głowa cielista. Zarówno na nogach jak i z obu stron tułowia nadrukowane są szczegóły niebiesko-różowo-czarnego kostiumu postaci, w tym m. in. obrazek głowy białego królika z przodu. Na korpusie zaznaczone są też piersi i talia. Głowa ma nadrukowane dwie twarze: z jednej strony uśmiechniętą, z drugiej dmuchającą gumę balonową. Buzia uśmiechnięta ma czarne brwi, rzęsy, prawe oko w postaci kropki i lewe w formie kreseczki oraz usta, białą kropkę błysku w prawym oku, pomarańczowe wargi i kreski zmarszczek mięśni oraz różowe, trójkątne linie na policzkach. Druga twarz ma usta zasłonięte różowym kółkiem i oboje oczu otwarte. Wygląd minifigurki uzupełniają długie, brązowe, rozpuszczone włosy z ciemnoszarymi słuchawkami.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75973 D.Va & Reinhardt[1] 2019 r. Tak 1

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Katalog LEGO lipiec-grudzień 2019, s.98-99
p • d • eFigurki z serii Overwatch
Członek Klanu ShimadaD.VaFaraGenjiHammondHanzoŁaskaMcCreeReinhardtSmugaTrupia WdowaWieprzuWinstonZłomiarzŻniwiarzŻołnierz-76