FANDOM

Disambig
Ten artykuł dotyczy minifigurki z serii Monster Fighters. Zobacz też: artykuł o minifigurce przedstawiającą postać z komiksów o Batmanie - Człowiek-Nietoperz.

Człowiek Nietoperz - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Monster Fighters. Przedstawia sługę-strażnika z zamku Lorda Wampira. Pojawiła się w 2012 r. jako część jednego zestawu.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma ciemnobrązowe nogi, korpus i ramiona oraz brązowe dłonie i głowę. Z przodu tułowia nadrukowany jasnobrązowy tors z zaznaczoną muskulaturą i kreseczkami sierści. Obrazek na plecach przedstawia również nagą skórę, a także zarys kręgosłupa, żeber i łopatek. W odróżnieniu od typowej minifigurki ramiona nie przylegają do korpusu, lecz są rozłożone tak jakby ludzik był ukrzyżowany. Po zewnętrznej stronie posiadają nietoperze skrzydełka. Twarz ma czerwone oczy z białymi plamkami na górze otoczone czarnymi plamami, usta z ostrymi zębami, w tym z dwoma wielkimi kłami oraz czarne zygzaki. Na głowie minifigurka ma założone ciemnobrązowe krótkie włosy z wielkimi, odstającymi uszami.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9468 Zamek wampirów 2012 r. Tak 2

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W krótkim opisie przy minifigurce Nietoperza-wampira z serii LEGO Minifigures na stronie LEGO.com znajduje się informacja, że jest on szefem wszystkich Ludzi Nietoperzy Lorda Wampira.

Postać Edytuj

Ludzie Nietoperze są posłusznymi sługami w zamku Lorda Wampira. Strzegą go przed nieproszonymi gośćmi, takimi jak Dr Rodney Rathbone i jego ludzie.