FANDOM

Claire Dearing
Claire Dearing
Seria: LEGO Jurassic World
Odmiany: 1
Akcesoria: włosy, klocek z nadrukiem smartfona

Claire Dearing - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Jurassic World. Pojawiła się w 2015 r. Stanowi część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grach wideo LEGO.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma białe nogi, korpus i ramiona oraz cielistą głowę i dłonie. Obrazek na tułowiu rozpiętą białą koszulę zawiązaną na dole, bladofioletową bluzkę, cielisty dekolt i łańcuszek z wisiorkiem. Zaznaczone są również piersi i talia. Twarz złożona jest z brązowych brwi, czarnych oczu z białą plamką każde i z rzęsami oraz ust z widocznymi zębami. Na głowie ludzik ma krótkie ciemnopomarańczowe włosy.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75917 Szaleństwo Raptora 2015 r. Tak 1

Ciekawostki Edytuj

Postać Edytuj

Claire Dearing
Claire Dearing LJW 1
Seria: LEGO Jurassic World, LEGO Dimensions
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Jurassic World Edytuj

Jest jedną z grywalnych postaci w LEGO Jurassic World. Ma trzy wersje wyglądu. Pierwsza jest taka sama jak fizyczna minifigurka. Druga ma obrazek na torsie i na udach przedstawiający zapięty fartuch laboratoryjny. Trzecia wersja ma jasnofioletowy korpus z cielistymi rękami. Zarówno na tułowiu jak i na nogach widoczne są plamy błota i rozdarcia ubrania. Wszystkie trzy są wyposażone w skaner, dzięki któremu mogą odnajdywać użyteczne LEGO przedmioty. Może też obsługiwać terminale typu Jurassic World. Występuje na trzech ostatnich poziomach podstawowej rozgrywki.

LEGO Dimensions Edytuj

Występuje również w grze LEGO Dimensions. Na jednym z poziomów prosi gracza o pomoc w odnalezieniu zgubionych przez nią jaj.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno w grze LEGO Jurassic World jak i LEGO Dimensions głosu Claire Dearing użyczyła Bryce Dallas Howard, która wcieliła się w tą postać w filmie Jurassic World.
  • W grze LEGO Jurassic World w odróżnieniu od filmu ogłusza dimorfodona pięścią a nie pistoletem ze środkiem uspakajającym, nie jest też zaatakowana przez welociraptora.
p • d • eMinifigurki z serii Jurassic World
Claire DearingDr WuEli MillsFranklin WebbGrayGunnar EversolKen WheatleyMaisie LockwoodOwen GradyPilotSimon MasraniTropicielkaVic HoskinsZachZia Rodriguez