KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

Bumblebee - minilaleczka pochodząca z serii klocków LEGO DC Super Hero Girls. Przedstawia jedną z superbohaterek z uniwersum wydawnictwa DC Comics, która walczyła w stroju trzmiela. Pojawiła się w 2017 r. Stanowi część jednego zestawu.

Opis[]

Minilaleczka ma czarne nogi z pomalowanymi na pomarańczowo stopami oraz z żółtymi liniami i kropkami na goleniach. Na środku czarnego korpusu nadrukowany jest szeroki, poziomy pas w kolorze żółtym, na którym znajdują się dwa sześciokątne guziki oraz cienka, pofalowana, pionowa linia. Z obu boków żółtego pasa widoczna jest żółta siatka z sześciokątnymi oczkami (plaster miodu). Na dole namalowany jest też cienki, poziomy, żółty pasek. Ramiona są czarne z jasnoniebieskimi opaskami tuż nad nadgarstkami. Zarówno dłonie jak i głowa są jasnobrązowe. Twarz minilaleczki ma czarne brwi, z których lewa jest nieco wyżej; oczy o brązowych tęczówkach i uśmiechnięte usta z jasnofioletowymi wargami i białymi zębami. Jej włosy są brązowe, kędzierzawe, znacznie dłuższe z prawej strony i z lewej strony mają żółte pasemka. Wygląd figurki dopełniają żółte skrzydełka owada zakładane na kołeczek szyi.

Zestawy, w których występuje[]

41234 Helikopter Bumblebee 2017 r. Tak 1
pdeMinilaleczki DC Super Hero Girls
BatgirlBumblebeeHarley QuinnKryptomitLashinaLena LuthorSteve TrevorSupergirlTrujący BluszczWonder Woman
Advertisement