KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

8107 Walka o Złotą Wieżę - zestaw LEGO z serii Exo-Force, do budowy sceny ataku na tytułową wieżę. Został on wprowadzony do sprzedaży w 2007.

Opis[]

Zestaw składa się z 571 części.[1] Zawiera dwie minifigurki - Hitomi, tymczasową przywódczynię Exo-Force, oraz Devastatora z frakcji robotów.

Jego główną częścią jest tytułowa Złota Wieża. Budynek utrzymany jest w Złoto-biało-bordowej kolorystyce. Czuć od niej środkowo azjatycki klimat, przez dosyć łagodne łuki w rogach jej dachów, oraz jej złotym czubie, skrywającym działo sprężynowe. Będące wielką klapą wejście do niej, można otworzyć za pomocą funkcji technicznej. Warto też wspomnieć o tym, że w jej niektórych miejscach znajdują się naklejki ze słowami napisanymi prawdopodobnie pismem Kanji.

W ramach dodatku, do zestawu dołączono obowiązkową maszynę bojową. Jest nią Soniczny Kruk, ścigacz należący do frakcji robotów. On z kolei jest utrzymany w czarno-żółtej kolorystyce, z czerowonymi i srebrnymi akcentami. Jego kokpit znajduje się na froncie, do którego jest też doczepione działo laserowe będące dekoracją, oraz dwa faktycznie działające działa laserowe. Z tyłu pojazdu znajduje się natomiast silnik, z doczepionymi po bokach skrzydłami, które zakończone są turbinami umożliwiającymi pojazdowi latanie. Na jego tyle znaleźć można buchające ogniem dopalacze. Co ciekawe płomienie te, są przekolorowanymi mieczami oryginalnego Toa Tahu.

Zestaw posiada również model alternatywny, będący czymś w stylu mechanicznego smoka. Jest on jak można się domyślić utrzymany w kolorystyce świątyni, posiada ograniczoną ruchomość, i dzieli z podstawowym modelem parę cech wspólnych, takich jak działo sprężynowe zamontowane na jego grzbiecie.

Oblatywacz Wież

Przypisy[]

Advertisement