KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement

7711 Wartownik[1] - zestaw LEGO z serii Exo-Force do budowy niewielkiego mecha należącego do frakcji robotów. Został wprowadzony do sprzedaży w 2006.

Opis[]

Zestaw składa się z 78 części.[2] Zawiera jedną minifigurkę - szeregowego Drona z frakcji robotów.

Sam zestaw jest, podobnie jak 7708 Łącznik, jest smukłą, niewielką maszyną bojową, zbudowaną w większości z Technicowych części. Tym co odróżnia natomiast Wartownika, od maszyny ludzi, jest fakt, że posiada on o wiele więcej pancerza, który na dodatek składa się z części System, a nie Technic. Tak jak w niemalże wszystkich maszynach robotów, kokpit jest odsłonięty i nie posiada żadnej szyby, ani czegoś w tym stylu. Składa się praktycznie wyłącznie z wajch, służących do kontrolowania mecha. Oczywiście posiada on również broń, jaką jest podwójna wyrzutnia rakiet, i działo laserowe. Zamontowane są one w miejscu dłoni maszyny.

Zestaw można też przebudować w model alternatywny, jakim jest Działo Wartownicze. Budowla ta wykorzystuje te same nogi, co podstawowy robot, aczkolwiek posiada lepiej opancerzony kokpit, tym razem nie wyposażony jednak w nic poza miejscem dla pilota, oraz oczywiście tytułowe, potężne działo laserowe.

Wartownik Artyleryjski

Przypisy[]

  1. Katalog LEGO na styczeń-czerwiec 2006 r., s 48
  2. 7711 Sentry w serwisie Brickset
Advertisement