KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

7708 Łącznik[1] - zestaw LEGO z serii Exo-Force do budowy niewielkiego mecha należącego do ludzkiej frakcji. Został wprowadzony do sprzedaży w 2006 r.

Opis[]

Zestaw składa się z 69[2] części. Zawiera jedną minifigurkę - Ryo, technika Exo-Force.

Sam zestaw jest smukłym, średnio opancerzonym robotem bojowym. Większość kończyn maszyny, to po prostu odsłonięte Technicowe części, aczkolwiek w niektórych miejscach pojawia się pomarańczowy pancerz. W odróżnieniu od innych maszyn ludzi, kokpit Łącznika jest odsłonięty i podatny na ostrzał. Składa się z siedzenia, dwóch wajch, panelu sterowania oraz zamontowanej z tyłu anteny. Jako, że jest to maszyna stworzona z myślą o walce, nie zabrakło jej też wyposażenia bojowego. Tak więc, łącznik jest wyposażony w dwie bronie zamontowane na końcówkach jego ramion w miejscu, gdzie normalnie powinny znajdować się dłonie. W jego lewej kończynie zamontowana jest mieszcząca dwa pociski wyrzutnia rakiet, a w prawej natomiast działo laserowe.

Zestaw można też przebudować w model alternatywny, jakim jest mały ścigacz repulsorowy. Zachowuje on schemat kolorystyczny Łącznika, a nawet ma parę cech wspólnych, takie jak antena zamontowana tuż za siedzeniem kierowcy. Poza tym jednak, jest to kompletnie nowy model. Części, które u łącznika pełniły rolę płyt pancerza, tutaj są repulsorami, a na froncie pojazdu zamontowane jest działo, które Łącznik zwykle dzierży w prawej ręce.

Łącznik w formie ścigacza

Przypisy[]

  1. Katalog LEGO na styczeń-czerwiec 2006 r., s 48
  2. 7708 Uplink w serwisie Brickset
Advertisement