FANDOM

75825 Statek piracki świnek - zestaw klocków LEGO z serii Angry Birds. Służy do zbudowania tytułowego statku, katapulty i czterech minifigurek: Reda, Bomby, Leonarda i Pirata świnki wraz z akcesoriami. W zestawie znajduje się również separator klocków. Został wprowadzony do sprzedaży w maju 2016 r.

Opis Edytuj

Opakowaniem zestawu jest białe pudełko. W jego wnętrzu znajduje się 620 elementów w tym części System i Technic oraz materiałowe żagle, linki i sieć. Są one zapakowane w sześć torebek.

Głównym modelem jest tytułowy statek świnek. Dominują w nim klocki w kolorach brązowych i szarym. W jego wnętrzu, w tylnej części znajduje się mechanizm połączony z tylnymi kółkami na spodzie modelu oraz z bocznymi kolami łopatkowymi i z wiosłami, dzięki czemu w trakcie przesuwania okrętu te elementy poruszają się. Dzięki drzwiczkom umieszczonym po obu stronach kadłuba można podejrzeć mechanizm. Również w przedniej części modelu znajduje się proste urządzenie - dźwig z zawieszonym kamieniem-kotwicą. Można nim sterować za pomocą dużego pokrętła wystającego z boku. Z tyłu jest również drugi dźwig z siecią na jajka. W przedniej nadbudówce znajduje się kuchnia. Sam pokład jest raczej nieduży. Wymiary modelu to 45 cm wysokości i 30 cm długości.

Drugim, znacznie mniejszym modelem jest katapulta. Swoim wyglądem przypomina nieco nadbrzeże. Można z niej wystrzeliwać minifigurki Reda i Bomby i próbować strącić nimi figurki świnek z pokładu statku.

Galeria Edytuj

pdeZestawy z serii LEGO Angry Birds
75821 Ucieczka samochodem świnek75822 Atak samolotem świnek75823 Kradzież jaj na Ptasiej Wyspie75824 Demolka w Pig City75825 Statek piracki świnek75826 Zamek świńskiego króla