FANDOM

Disambig
Ten artykuł dotyczy Zestawu z 2018 r. z serii LEGO Star Wars Figurki do budowania. Zobacz też: Darth Vader (strona ujednoznaczniająca).
Darth Vader
75534
Numer: 75534
Seria: LEGO Star Wars Figurki do budowania
Wprowadzony do sprzedaży w: 2018 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Pudełko

75534 Darth Vader - zestaw klocków LEGO z serii LEGO Star Wars Figurki do budowania służący do złożenia figurki akcji tytułowej postaci ze świata Gwiezdnych Wojen. Został zrealizowany w styczniu 2018 r. Od 8 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 168 elementów, w tym materiałową pelerynę i dół tuniki. Klocki są zarówno typu Technic jak i System. W większości części mają kolor czarny. Na niektórych elementach nadrukowane są obrazki, np. oczy, blizny czy szczegóły aparatury wspomagającej oddychanie. Dzięki temu, że klocki pełniące rolę szkieletu figurki zakończone są kulkami i/lub odpowiadającymi im gniazdami, figurkę można ustawić w dowolnej pozycji. Wewnątrz korpusu schowany jest prosty mechanizm, który pozwala na unoszenie i opuszczanie prawego ramienia, uzbrojonego w Miecz świetlny o czerwonym ostrzu. Mechanizm wprowadza się w ruch za pomocą pokrętła wystającego z pleców. Hełm jest usuwalny, dzięki czemu można odsłonić głowę przedstawiającą prawdziwe oblicze Vadera. Figurka mierzy ok. 32 cm wysokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Rządź galaktyką z Darthem Vaderem! Załóż mu płaszcz i włóż do ręki czerwony miecz świetlny. Ustaw go w pozie bojowej i przekręć kółko, by poruszył ramionami. Gdy zwycięży, zdejmij mu hełm złego Lorda i ukaż światu jego przerażającą twarz!

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj