FANDOM

71021 Seria 18: impreza - kolekcja 17 minifigurek z serii klocków LEGO Minifigures. Została zrealizowana w kwietniu 2018 r. w celu uczczenia 40. rocznicy powstania minifigurki. Od 5 roku życia.

Opis Edytuj

Minifigurki przedstawiają gości, w większości przebierańców, którzy przyszli na urodzinowe przyjęcie pierwszego ludzika LEGO - Policjanta z 1978 roku. Jest to wierna replika minifigurki policjanta z 1978 r. z tą różnicą, że guziki munduru i odznaka są nadrukowane na korpusie, a nienaklejone jak w oryginale.

Na potrzeby tej kolekcji projektanci stworzyli wiele całkiem nowych elementów: nakrycia głowy w formie głów zwierząt, unoszące się na sznurkach baloniki, zwierzątka zrobione z podłużnych baloników, różne kostiumy, jak np. doniczka, samochód wyścigowy zakładany na biodra, a także korpus minifigurki w formie klocka LEGO System Klocek 3002 (2x3).

Tak samo jak inne kolekcje Minifigures saszetki oprócz klocków do budowy ludzików i akcesoriów dla nich zawierają ulotkę z wszystkimi minifigurkami 71021 Seria 18: impreza oraz podstawkę, w tym wypadku pomarańczową.

Minifigurka Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Minifigurka Policjanta z 1978 roku jest najrzadszym ludzikiem w serii Minifigures.
  • Facet w fajerwerkowym stroju i Facet w stroju ciasta nawiązują do 86. rocznicy założenia firmy LEGO.
  • Kostiumy Dziewczyny w stroju klocka LEGO i Faceta w stroju klocka LEGO nawiązują do obchodzonej w 2018 r. 60. rocznicy pojawienia się współczesnych klocków typu System.
  • Jednym z akcesoriów Solenizanta jest klocek z nadrukiem stylizowanym na saszetkę pierwszej kolekcji serii Minifigures.
  • W niektórych prezentacjach postaci na LEGO.com znajdują się nawiązania do starszych serii, np. Piratów z lat 1989-1997 czy Alpha Team u Solenizanta.
  • Minifigurka Rajdowca jest inspirowana postacią z gry LEGO Racers.
  • Facet w stroju smoka inspirowany jest smokiem z zestawu 70403 Smocza góra z serii Castle z 2013 r.