FANDOM

Zamek Robina na wodzie
6077
Numer: 6077
Seria: Leśni Ludzie
Wprowadzony do sprzedaży w: 1991 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 6
Opakowanie: Pudełko

6077 Zamek Robina na wodzie[1] - zestaw klocków LEGO pochodzący z serii Zamek, z podserii Leśni Ludzie do budowy modelu twierdzy leśnych rabusiów, tratwy i sześciu minifigurek wraz z akcesoriami: Robin Hooda, 4 Leśnych Ludzi i Rycerza Lwa. Został wprowadzony do sprzedaży w 1991 r.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 357 części[2].

Zamek Edytuj

Podstawą modelu jest niebieska płytka konstrukcyjna o wymiarach 32x32. Zamek jest jasnoszarą wieżą wbudowaną pomiędzy dwa wielkie, czarne drzewa. Trzecie drzewo, znacznie mniejsze znajduje się z przodu. Niektóre klocki mają nadrukowane szare kamienie. Wieża ma trzy piętra, które, nie licząc najwyższej kondygnacji z flagą, są puste. Z przodu zamku znajduje się most zwodzony, natomiast z tyłu jest ściana na zawiasach, którą można otworzyć, aby dostać się do środka.

Tratwa Edytuj

Podstawę tratwy stanowią małe beczki. Jej platforma może pomieścić, co najmniej jedną minifigurkę i jakiś ładunek. Z jednej strony modelu jest uchwyt na broń.

Akcesoria Edytuj

Wśród rozlicznych akcesoriów znajdujących się w tym zestawie są m. in.: skrzynia ze skarbem, miecze, łuki, kołczany ze strzałami i tarcza do ćwiczenia strzelania.

Minifigurki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Był to największy zestaw podserii Leśni Ludzie.

Przypisy Edytuj

  1. Katalog LEGO na rok 1992, s. 22
  2. 6077-2: Forestmen's River Fortress w serwisie Brickset