KLOCKI LEGO WIKI
Advertisement
KLOCKI LEGO WIKI

60145 Łazik - zestaw klocków LEGO z serii City, z podserii Superpojazdy służący do złożena modelu samochodu przystosowanego do ścigania się na wydmach oraz minifigurki Kierowcy łazika. Został zrealizowany w styczniu 2017 r. Od 5 roku życia.

Opis[]

Zestaw zawiera 81 części, w tym naklejki. Klocki mają głównie kolor: biały, czarny i czerwony. Model ma podnoszoną klatkę chroniącą kierowcę. W kabinie kierowcy znajduje się kierownica i dwa zegary. Kont nachylenia lusterek można zmieniać. Z przodu lusterek są lampki. Za kabina kierowcy znajduje się duży silnik. Model zdobią nalepki z nazwami sponsorów, czerwonymi i czarnymi paskami oraz z numerem startowym 85. Jego wymiary wynoszą ok.: 6 cm wysokości, 12 cm długości i 6 cm szerokości.

Cytat z LEGO.com[]

LEGO.com-icon-yellow.png

Wybierz się na pustynną przejażdżkę łazikiem LEGO® City

Wskocz na fotel odjazdowego łazika i przygotuj się do zwycięstwa w wyścigu! Sprawdź, czy opony są dobre, a silnik sprawny, załóż hełm, zamknij klatkę i dodaj gazu. Uruchom silnik potężnego łazika LEGO® City i przygotuj się do wyścigu przez wydmy! Model ma otwieraną klatkę bezpieczeństwa, wielkie opony oraz silnik, a w zestawie znajdziesz też minifigurkę.

Minifigurka[]

Galeria[]

Zobacz też[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement